Hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej med jer! 

Jeg står i den situation, at min mens nu er 3 uger forsinket, og jeg bliver ved med at teste negativt. Jeg tog (endnu) en test imorges, som også viste negativ. Ville i dag være 9+1. Er det muligt at teste positivt senere end det eller skal jeg bare slippe tanken? Føler mig meget oppustet og er sulten næsten konstant... Har ikke haft sex i omkring 7 uger, så kan ikke have opnået en ny graviditet siden sidst

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

16. januar 2018

Ea1

Jeg ville nok sige nej .. hvornår er du stoppet med prævention? Kroppen bruger noget tid på st komme tiæ age til sig selv, og det kan også påvirke appetit, oppustethed osv .. og når man så ønsker en graviditet, så virker alle symptomerne som tegn på graviditet.

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Ea1 skriver:

Jeg ville nok sige nej .. hvornår er du stoppet med prævention? Kroppen bruger noget tid på st komme tiæ age til sig selv, og det kan også påvirke appetit, oppustethed osv .. og når man så ønsker en graviditet, så virker alle symptomerne som tegn på graviditet.

Har aldrig været på prævention, da jeg ikke må få de hormoner, der er i det... 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Det tænker jeg ikke du er. Du ville have testet positiv nu :-)

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej med jer! 

Jeg står i den situation, at min mens nu er 3 uger forsinket, og jeg bliver ved med at teste negativt. Jeg tog (endnu) en test imorges, som også viste negativ. Ville i dag være 9+1. Er det muligt at teste positivt senere end det eller skal jeg bare slippe tanken? Føler mig meget oppustet og er sulten næsten konstant... Har ikke haft sex i omkring 7 uger, så kan ikke have opnået en ny graviditet siden sidst

Du er ikke gravid.

Hormonændringer kan sagtens lave nogle forstyrrelser, de færreste går igennem livet uden at prøve det, så helt normalt.

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det tænker jeg ikke du er. Du ville have testet positiv nu :-)

Og det er 100% sikker? :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.