Lyder jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej dejlige (kommende) mødre 

Jeg er meget i tvivl om jeg er gravid eller bare har bildt mig det ind. 

Kæresten og jeg havde afbrudt sex sidste måned, jeg kigger bagefter i min mens app, og ups der står er der chance for jeg kan blive gravid. 

Tænkte ikke rigtig over det, som jeg nok burde.. 

Nu står jeg her, med mega monster ømme og hævede bryster, ånsvag træt og udgidelig, smår tisser hele tiden, og har mens lignende smerter som kommer og går.

Min mens burde have været der igår, men da den ikke er så regelmæssig, synes jeg ikke helt det er tegn nok. 

Tog dog en test igår, den var negativ.  

Hvad synes i det lyder som? Kan i genkende tegnene? Har i prøvet en negativ test selvom i var gravide?

Jeg er nemlig bange for jeg bare bilder mig det ind.. 

Hvis der ligger en lille bebs, er det ønsket <3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej dejlige (kommende) mødre 

Jeg er meget i tvivl om jeg er gravid eller bare har bildt mig det ind. 

Kæresten og jeg havde afbrudt sex sidste måned, jeg kigger bagefter i min mens app, og ups der står er der chance for jeg kan blive gravid. 

Tænkte ikke rigtig over det, som jeg nok burde.. 

Nu står jeg her, med mega monster ømme og hævede bryster, ånsvag træt og udgidelig, smår tisser hele tiden, og har mens lignende smerter som kommer og går.

Min mens burde have været der igår, men da den ikke er så regelmæssig, synes jeg ikke helt det er tegn nok. 

Tog dog en test igår, den var negativ.  

Hvad synes i det lyder som? Kan i genkende tegnene? Har i prøvet en negativ test selvom i var gravide?

Jeg er nemlig bange for jeg bare bilder mig det ind.. 

Hvis der ligger en lille bebs, er det ønsket <3 

Håber da at du er gravid  måske skal du prøve at tage en test i morgen tidlig igen eller om er par dage. Jeg krydser fingre 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså ja, jeg havde også mega ømme bryster spm første tegn allerede tidligt i graviditeten. Men. Det KAN jo også skyldes at du tænker over det jeg har selv psyket min mens væk i 2mdr i træk fordi jeg brugte så meget energi på at tænke over det. Det startede med at mens ikke kom den dag jeg forventede, og så kørte tankerne, også selvom jeg tog et utal af negative tests. Ingen mens. Måneden efter var jeg på stikkerne allerede op til mens, fordi jeg var nervøs for om den også udeblev nu? Og gæt hvad. Det gjorde den. Jeg havde niv og jag og var vitterligt i tvivl om jeg var gravid stadigvæk.. flere tests. Alle negative..nu var jeg overbevist og sagde til mig selv at min krop bare havde fucket op på en eller anden måde..  måneden efter var alt normalt. 

Tag en test mere idag eller i morgen eller henover den næste uge hvis intet sker. Ikke alle tester positiv med det samme. jeg krydser fingre for at den er der! 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Altså ja, jeg havde også mega ømme bryster spm første tegn allerede tidligt i graviditeten. Men. Det KAN jo også skyldes at du tænker over det jeg har selv psyket min mens væk i 2mdr i træk fordi jeg brugte så meget energi på at tænke over det. Det startede med at mens ikke kom den dag jeg forventede, og så kørte tankerne, også selvom jeg tog et utal af negative tests. Ingen mens. Måneden efter var jeg på stikkerne allerede op til mens, fordi jeg var nervøs for om den også udeblev nu? Og gæt hvad. Det gjorde den. Jeg havde niv og jag og var vitterligt i tvivl om jeg var gravid stadigvæk.. flere tests. Alle negative..nu var jeg overbevist og sagde til mig selv at min krop bare havde fucket op på en eller anden måde..  måneden efter var alt normalt. 

Tag en test mere idag eller i morgen eller henover den næste uge hvis intet sker. Ikke alle tester positiv med det samme. jeg krydser fingre for at den er der! 

Det er netop også det jeg frygter, for det har jeg prøvet flere gange før. 

Føler der er en forskel denne gang, da mine bryster har været ømme i en længere tid, uden jeg har tænkt nærmere over det. Det var først da min kæreste påpegede at de så størrer ud at jeg begyndte at tænke over det. 

Tak for de krydsede fingre ;-) 

Anmeld Citér

16. januar 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Det med du små tisser hele tiden og har mens lignede smerter kan osse godt lyde som en blærebetændelse er du blevet tjekket for det ? 

Træt og ømme bryster kan osse være tegn på mens er lige på trapperne. 

Jeg ville blive tjekket for blærebetændelse vis der intet var der ville jeg vente nogle dage og g-teste igen 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det med du små tisser hele tiden og har mens lignede smerter kan osse godt lyde som en blærebetændelse er du blevet tjekket for det ? 

Træt og ømme bryster kan osse være tegn på mens er lige på trapperne. 

Jeg ville blive tjekket for blærebetændelse vis der intet var der ville jeg vente nogle dage og g-teste igen 

tjo tjaa, har haft blærebetændelse før. I princippet kunne det sagens være det, synes dog ikke smerterne virker som blærebetændelse, og har ikke ondt når jeg tisser. Men jov i princippet kunne det jo sagens være det. :-) 

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Vil du give en update?

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil du give en update?

Ja da, planen er at tage en test på fredag igen :-)

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja da, planen er at tage en test på fredag igen :-)

Fedt. Vil du give update derefter igen? :-)

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fedt. Vil du give update derefter igen? :-)

Jeg fik desværre mens i morges.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.