Hvilken musik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. januar 2018

frkchili

Ved godt, det her er et lidt fjollet spørgsmål, men er der mon nogen herinde der ved, hvad det er for et stykke musik, svangreambulatoriet i Roskilde bruger som ventemusik på telefonen? Det er noget fløjte/keyboard/xylofon-agtigt noget, og synes bare det er så afslappende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

frkchili

Jeg fandt ud af det! Nummeret hedder Opus No. 1 og er åbenbart ét af verdens mest populære stykker ventemusik. Tjek det lige ud piger, det er altså lækkert 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Jegkiggerpåfugle

Min læge har det os og jeg forbinder det slet ikke med afslappende - jeg synes det er noget af jorden mest irriterende musik sjovt at andre som dig selv kan finde det afslappende go’ aften

Anmeld Citér

15. januar 2018

frkchili

Jegkiggerpåfugle skriver:

Min læge har det os og jeg forbinder det slet ikke med afslappende - jeg synes det er noget af jorden mest irriterende musik sjovt at andre som dig selv kan finde det afslappende go’ aften

Er det rigtigt?? Læste mig ellers frem til, at det er komponeret til ikke at irritere folk. Men nå ja, på den anden side er det også umuligt at lave noget, som alle kan lide. Hvis ventetiden i telefonen er lang kan jeg nu også godt forstå, at det bliver irriterende at lytte til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.