Ulven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2018

Anonym trådstarter

Nu der er så meget snak om ulven, hvad er jeres tanker omkring den? Er i udtrykke? Og nogen som ved hvor i landet den befinder sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Nu der er så meget snak om ulven, hvad er jeres tanker omkring den? Er i udtrykke? Og nogen som ved hvor i landet den befinder sig?

Den er vist flere steder i Jylland og den er også kommer til Fyn. Jeg er ikke utryg - overhovedet! Det er den der er bange for mennesker... 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Thea14

Nu bor jeg godt nok i storbyen, så her er næppe mange ulve herinde. Men jeg frygter ikke ulven. Heller ikke når jeg er på ferie i Jylland og befinder mig i nærheden af skove.

Ulven er mere bange for os mennesker. Jeg ville dog ikke lade små børn gå alene i skoven. Men det gør man jo ikke alligevel.

Der er mennesker jeg frygter langt mere end jeg frygter ulvene.

Der hvor problemet er med ulvene, er jo at de tager landbrugsdyrene. Så de landmænd der har får mm i områderne, de mister et par dyr af og til.

Anmeld Citér

15. januar 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Der er efterhånden mange ulve i Jylland, og det har egentlig ikke bekymret mig indtil nu. Der er dog et bestemt område, jeg ikke længere vil gå alene i, da der er ved at være dannet en ulveflok. Enlige ulve bekymrer mig ikke, for der ved jeg, at alene er de bange for mennesker, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt tryg i den midtjyske skov, hvor der er en flok. 

Anmeld Citér

15. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Der er blevet observeret ulve - og også taget flere får - et par km fra, hvor vi bor. Vi bor i midtjylland ude i skoven, så jeg har fortalt mine børn om ulvene, men vi tænker ikke over det til hverdag.

Desuden er ulvene mere bange for os, end vi er for dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.