Hjælpnnn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2018

Nyher

Hej. Jeg har først gang i mit liv haft sex den. 11 december uden kondom, men han kom ikke op i mig. Men uge efter fik jeg min mens, ca den 19. December hvor vi på dagen havde sex igen. Den 30. December havde vi sex igen med kondom. Men hver for et par dage siden har jeg haft mange symptomer, mit ene bryst er meget ømt, mere end det andet, og det har en lille tydelig blå blodåre, føler også lidt kvalme og oppustet mave. Det skal lige siges at jeg tror jeg får min mens igen ca den 17 eller 18. Tror i jeg er gravide

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2018

Anonym

Nyher skriver:

Hej. Jeg har først gang i mit liv haft sex den. 11 december uden kondom, men han kom ikke op i mig. Men uge efter fik jeg min mens, ca den 19. December hvor vi på dagen havde sex igen. Den 30. December havde vi sex igen med kondom. Men hver for et par dage siden har jeg haft mange symptomer, mit ene bryst er meget ømt, mere end det andet, og det har en lille tydelig blå blodåre, føler også lidt kvalme og oppustet mave. Det skal lige siges at jeg tror jeg får min mens igen ca den 17 eller 18. Tror i jeg er gravide

Det er kun en graviditetstest der kan afslører om du er gravid eller ej.. alle kvinder kan få symptomerne, nogle gange kan de komme og snyde en, netop fordi man bruger for meget energi på at tænke på det.. 

derfor vil jeg råde dig at købe en test og prøve den en morgen da det er tydeligere at se.. 

Anmeld Citér

14. januar 2018

frkchili

Jeg undrer mig lidt over, at der er så mange af den her slags tråde.. Der er jo ingen, der kan vide, om du er gravid, for selvom du har symptomer, er det langt fra sikkert, at det betyder noget. Og hvad kan du bruge svarene til? Den eneste måde, du kan finde ud af det på, er ved at tage en test, hvis/når din menstruation udebliver 

Anmeld Citér

15. januar 2018

Anonym

frkchili skriver:

Jeg undrer mig lidt over, at der er så mange af den her slags tråde.. Der er jo ingen, der kan vide, om du er gravid, for selvom du har symptomer, er det langt fra sikkert, at det betyder noget. Og hvad kan du bruge svarene til? Den eneste måde, du kan finde ud af det på, er ved at tage en test, hvis/når din menstruation udebliver 

Tror det giver en form for tryghed, hvis man føler man står i en meget ubehagelig position. Bare se på hende der er angst for det. Hun ved jo godt, hun er gravid, men alligevel kommer der tidspunkter, hvor hun er totalt ude af stand til at tænke rationelt, og derfor skriver hun herinde. Det er det eneste, der kan berolige hende i samme øjeblik. Så tror det hjælper på frygten for det :-)

Anmeld Citér

16. januar 2018

Anonym

Har du fået taget en test? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.