Knude og smerter i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Anonym trådstarter

Øv jeg har i noget tid synes at mit ene bryst mærkede anderledes, uden helt at kunne definér hvad og hvordan det er anderledes?!?

I går aftes kom der en masse væske ud af brystvorten, og jeg fik lidt smerter. Her til morgen var smerterne der stadig, og i løbet af aftenen er de taget til.

Jeg troede det var brystvorten der gav smerterne, men har nu fundet ud af at jeg har en stor knude (på størrelse med en kastanje) i brystet. Jeg har en konstant sviende og brændende fornemmelse, og den er meget øm hvis jeg rører ved den.

Det er 2½ år siden jeg stoppede med at amme, så jeg regner ikke med at det er en mælkeknude? Men hvad er det så?

Pyha det gør mig noget urolig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Lillefe

Anonym skriver:

Øv jeg har i noget tid synes at mit ene bryst mærkede anderledes, uden helt at kunne definér hvad og hvordan det er anderledes?!?

I går aftes kom der en masse væske ud af brystvorten, og jeg fik lidt smerter. Her til morgen var smerterne der stadig, og i løbet af aftenen er de taget til.

Jeg troede det var brystvorten der gav smerterne, men har nu fundet ud af at jeg har en stor knude (på størrelse med en kastanje) i brystet. Jeg har en konstant sviende og brændende fornemmelse, og den er meget øm hvis jeg rører ved den.

Det er 2½ år siden jeg stoppede med at amme, så jeg regner ikke med at det er en mælkeknude? Men hvad er det så?

Pyha det gør mig noget urolig....

asmut til lægen med det samme! da.. kunne være skidt.. :/

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

Nu ved jeg ikke om det er rrigtigt. MEn håber det kaan trøste lidt. Jeg har altid fået af vide at hvis det er kræft (som jeg tror du har i tankerne) så skulle det ikke gøre ondt på den måde.

Men ja man skulle ikke mene det er en mælkeknude, men igen du siger jo der kommer noget ud af dit brystet, har du prøvet at massere den?

Anmeld

12. oktober 2009

Mette-Marie

Pyha, skynd dig til lægen og få tjekket dit bryst. Jeg håber det bedste

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.