Godaften kære damer
jeg er gravid. (7+0)
ca en uge efter jeg testede positivt.
1. Følte mig træt hele tiden. Selvom hvor mange timer jeg sover, så jeg stadig træt når jeg vågner. Og er træt hele dagen lang, hvor jeg intet orker. Føler mig drænet for energi.og bliver mega udmattet bare jeg lige henter vores datter i børnehaven. Og eller gør rent i huset.
2. Nogle gange få jeg kvalme, og tænker det nok pga jeg ikke har spist. Men bliver forvirret fordi jeg også få kvalme nogle gange efter jeg har spist. Så tænker jeg ej jeg har nok spist for meget, selvom jeg faktisk begynder at få kvalme efter jeg har spist kvart eller halv af det mængde mad jeg nomal plejer at spise. Også er det hver gang jeg tænker. Det bare min skyld jeg skulle ha skyldt mig at pose noget. Eller min skyld jeg skulle ikke ha spist så meget. Selvom jeg kun spiste kvart eller halv af det mad jeg plejer at spise. Før jeg bliv gravid.
3. Når jeg spiser, føler jeg at jeg hurtig bliver mæt, altså kvart eller halv af det mængde mad jeg spiser. Jeg plejer at spise mere før jeg bliv gravid. Og når jeg har spist så går der få timer så jeg sulten igen. Altså jeg bliver hurtig sulten og hurtig mæt.
Hvad mener i jeg fejler? Er det pga graviditet eller andet?
Ps. Jeg har ikke haft det sådan i min første graviditet. Min første graviditet var så nem at jeg nærmest ikke mærkede til at jeg var gravid. Derfor spørger jeg. Da jeg mega i Tvivl.
Undskyld det bliv langt
på forhånd tak.
Anmeld
Citér