Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2018

Mariam92

Hej alle 

jeg står i den situation at jeg rigtig gerne vil have et barn. Jeg er 25. Og føler mig virkelig klar til at være mor. Min kæreste mener at vi ikke er klar, da et barn koster meget!  Det ikke fordi vi ikke tjener godt. Vi kan betale husleje som lægger på 7 tusind og købe alt det vi har lyst til ved siden af. Jeg har flere gange fortalt ham flere gange at jeg ønsker et barn. 

Men vores sex liv er på den måde, vi bruger ikke kondom, men når han skal til at komme tager han hurtig kondom på. Sådan har vi altid gjort . Ellers bruger vi slet ikke kondom hvor han trækker sig ud hvergang han skal til at komme. 

Jeg har haft tidlige menstruationssmerter. 4 dage før min menstruation. Jeg burde få menstruation fen 16. Men lider af smerter. Har meget udflåd, nogle gange tror jeg det er blod. Har haft kvalme hist og pist. Og jeg håber at jeg er gravid!!!! Men det tror jeg ikke . Hva tror i ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2018

AnoMom

Mariam92 skriver:

Hej alle 

jeg står i den situation at jeg rigtig gerne vil have et barn. Jeg er 25. Og føler mig virkelig klar til at være mor. Min kæreste mener at vi ikke er klar, da et barn koster meget!  Det ikke fordi vi ikke tjener godt. Vi kan betale husleje som lægger på 7 tusind og købe alt det vi har lyst til ved siden af. Jeg har flere gange fortalt ham flere gange at jeg ønsker et barn. 

Men vores sex liv er på den måde, vi bruger ikke kondom, men når han skal til at komme tager han hurtig kondom på. Sådan har vi altid gjort . Ellers bruger vi slet ikke kondom hvor han trækker sig ud hvergang han skal til at komme. 

Jeg har haft tidlige menstruationssmerter. 4 dage før min menstruation. Jeg burde få menstruation fen 16. Men lider af smerter. Har meget udflåd, nogle gange tror jeg det er blod. Har haft kvalme hist og pist. Og jeg håber at jeg er gravid!!!! Men det tror jeg ikke . Hva tror i ? 

Udfra det du fortæller at han altid trækker sig ud og tager kondom på og altså ikke er kommet i dig. Så tror jeg ikke du er gravid. Beklager

Anmeld Citér

14. januar 2018

Mariam92

AnoMom skriver:

Udfra det du fortæller at han altid trækker sig ud og tager kondom på og altså ikke er kommet i dig. Så tror jeg ikke du er gravid. Beklager

Hmm 

men er det så normalt at have tidlig menstruationssmerter det har jeg ikke fået før nemlig 

Anmeld Citér

14. januar 2018

AnoMom

Mariam92 skriver:

Hmm 

men er det så normalt at have tidlig menstruationssmerter det har jeg ikke fået før nemlig 

Ja det er helt normalt. Det får jeg selv ofte 3-4 dage før tid. 

Når ønsket er stort til at blive gravid så opfanger man de mindste ting ved ens krop og tror straks det betyder graviditet. Selvom det ofte “bare” er stress i kroppen fordi man hele tiden tænker på det. 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Mariam92

AnoMom skriver:

Ja det er helt normalt. Det får jeg selv ofte 3-4 dage før tid. 

Når ønsket er stort til at blive gravid så opfanger man de mindste ting ved ens krop og tror straks det betyder graviditet. Selvom det ofte “bare” er stress i kroppen fordi man hele tiden tænker på det. 

Okey så  

men tak for svaret 

Anmeld Citér

14. januar 2018

frkchili

Mariam92 skriver:

Hej alle 

Jeg tror ikke, du er gravid. Men hvis man håber på det, oplever man ofte en masse falske symptomer, fordi man er så opmærksom på alt, hvad der sker i ens krop. Dog undrer jeg mig lidt over, at du håber, du er gravid, når din kæreste tydeligvis ikke vil være far på nuværende tidspunkt? Tror du, han ændrer mening, hvis du er gravid, selvom det var et uheld? Eller hvordan tror du, han vil reagere?

Det lyder ikke som en særlig sikker præventionsmetode, I bruger. I hvert fald synes jeg, I skal tage en snak om, hvad I vil stille op, hvis du skulle gå hen og blive uplanlagt gravid. Det er der jo en relativt stor risiko for, når I ikke beskytter jer bedre.

Samtidig synes jeg også, du skal snakke med din kæreste om dit ønske om at blive mor og hans fraværende ønske om at blive far. Hvis han mener I ikke er klar, udelukkende fordi et barn "koster meget", synes jeg, I skal genoverveje. Et barn behøver ikke vælte budgettet, der er masser af udstyr som langt fra er nødvendigt, og man kan finde en masse ting brugt. Derudover nævner du jo selv, at I har en stabil økonomi, så jeg synes, du skal grave lidt i, om det mon ikke er noget andet, der gør, at din kæreste ikke synes, I skal have børn lige nu. Måske bruger han bare økonomien som undskyldning? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.