Forkølelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2018

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg var virkelig forkølet for 2 uger siden, men snot og utilpas, og jeg syntes ikke rigtig det er gået over men er blevet andrledes..  Jeg har ikke det vilde snot længere, men nu er det blevet til at være irriterende i hals og øre. Jeg har propper i ørene så snart jeg står op, de forsvinder så efter 30 min ca og min hals gør ondt. 

Jeg har stadig snot i næsen, men slet ikke så det løber.. og jeg er stadig lidt utilpas specielt om morgen og aften.. .

Jeg vil ringe til læge i morgen for over 2 uger syntes jeg er lang tid, men hvordan er jeres erfaringer omkring Det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2018

Vivienne

Jeg har lige været igennem en halvanden måneds forkølelse. Men jeg ammer også, så mit immunforsvar er lig med 0. 

Jeg ville ikke bekymre mig, hvis der ellerss ikke er andre symptomer.

Anmeld Citér

14. januar 2018

Baby2017

Jeg er lige ved at komme mig ovenpå en forkølelse der har varet siden d. 22 december. 

Det har været med snot, hoste og hele molevitten og ondt i alle kirtler i halsen samt ørerne. Det har gået meget frem og tilbage men snotten har været væk længe så lyder meget ala dit. 

Jeg ville ikke være bekymret. Jeg har ikke været i kontakt med læge for jeg har kun haft feber en enkelt dag og hele familien har været igennem det.

Tror desværre bare det er årstiden

Anmeld Citér

14. januar 2018

Anonym trådstarter

Så vil jeg ikke bekymre mig, hele familien har også været igennem den her tur siden, men de er ovre Det, mor er heller ikke så slemt længere, kun propper/som om der er vand i ørene og snot om natten :-) 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Stivdie

Hvis du ikke har feber eller smerter, så tænker jeg ikke, at lægen vil se dig, men blot beder dig se tiden an. God bedring! 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg var virkelig forkølet for 2 uger siden, men snot og utilpas, og jeg syntes ikke rigtig det er gået over men er blevet andrledes..  Jeg har ikke det vilde snot længere, men nu er det blevet til at være irriterende i hals og øre. Jeg har propper i ørene så snart jeg står op, de forsvinder så efter 30 min ca og min hals gør ondt. 

Jeg har stadig snot i næsen, men slet ikke så det løber.. og jeg er stadig lidt utilpas specielt om morgen og aften.. .

Jeg vil ringe til læge i morgen for over 2 uger syntes jeg er lang tid, men hvordan er jeres erfaringer omkring Det? 

Det kan jo tage noget tid. Jeg ville dog ringe til lægen. Har lige haft lignende tur, og efter en uge kom jeg alligevel til lægen og fik antibiotika. Har ellers altid virus når jeg bliver syg, men ikke denne gang, så det var rart at få det afklaret og få hjælp.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.