Gravid, hvornår fandt I ud af det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2018

Anonym trådstarter

Vil starte med at forklare, at jeg ikke er gravid, men prøver på at blive det med min mand, vi er nye på PB området. På nuværende tidspunkt er jeg oppe på dag 25 af cyklus, min sidste cyklus lå på 29 dage.. 

Hvornår blev I gravide? Hvornår testede I? Hvor tidligt havde I symptomer? Hvornår havde I ÆL?

Beklager de mange spørgsmål, men håber på nogle svar, er nysgerrig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2018

frkchili

Anonym skriver:

Vil starte med at forklare, at jeg ikke er gravid, men prøver på at blive det med min mand, vi er nye på PB området. På nuværende tidspunkt er jeg oppe på dag 25 af cyklus, min sidste cyklus lå på 29 dage.. 

Hvornår blev I gravide? Hvornår testede I? Hvor tidligt havde I symptomer? Hvornår havde I ÆL?

Jeg blev gravid i 2. forsøg med hjemmeinsemination, og jeg inseminerede præcis 24 timer efter positiv ægløsningstest. Min ægløsning/inseminationstidspunktet faldt 14 dage efter min sidste menstruation. 

Havde lidt ømhed i lænden en uge efter ægløsning, hvorefter det forsvandt igen, så tror det var implantationen, jeg kunne mærke. Derefter havde jeg det helt som normalt, indtil jeg var 5+3, hvor kvalmen lige så stille kom snigende over nogle dage. Den ramte mig rigtigt da jeg var 6+0, og fra 6+2 begyndte jeg at kaste op. Blev også rigtig træt fra uge 5, og fik ømme bryster allerede omkring 4+0.

Testede positiv 3+3 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym

Vi blev enig om at begyndes på projektet baby sidst i april 17, jeg fik fjernet min hormon spiral efter mens i april, havde en blødning i maj og stod med positiv g test i juni.  jeg kunne først teste positiv da jeg var 5+? Henne.

Vi havde absolut ikke troet det vil gå så hurtig! Men vi er glade og ser frem til at snart møde vores lille baby (34+1 i dag, 6 uger tilbage) 

Alt held og lykke til jer 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi blev enig om at begyndes på projektet baby sidst i april 17, jeg fik fjernet min hormon spiral efter mens i april, havde en blødning i maj og stod med positiv g test i juni.  jeg kunne først teste positiv da jeg var 5+? Henne.

Vi havde absolut ikke troet det vil gå så hurtig! Men vi er glade og ser frem til at snart møde vores lille baby (34+1 i dag, 6 uger tilbage) 

Alt held og lykke til jer 

Wow, det må man sige. Det gik ret hurtigt for jer ! Havde håbet det også ville gå stærkt hos os. :/ Hvornår lå din ÆL eller lavede du en ÆL test på det tidspunkt? Hvordan har din graviditet været? Og havde du nogle tidlige tegn? Beklager de mange spørgsmål

Tak for det. Tror vi får brug for det

Anmeld Citér

14. januar 2018

Anonym

Jeg har pco og skulle have hjælp til at blive gravid. Var også henvist til fertilitetsklinik med min eks. Så min nuværende kæreste og jeg brugte ikke altid kondom. Graviditeten kom så som en vild overraskelse, vi prøvede ikke, og havde haft sex den sidste dag jeg havde menstruation. Slet ikke lige efter bogen. Fandt ud af det omkring uge 6. 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Christabelle

Jeg blev gravid i 3. cyklus. Testede på dagen for udebleven mens (4+0). Ømme bryster i uge 6+??, ellers ingen symptomer resten af graviditeten. Havde ægløsning på cyklusdag 18. 

Anmeld Citér

14. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Wow, det må man sige. Det gik ret hurtigt for jer ! Havde håbet det også ville gå stærkt hos os. :/ Hvornår lå din ÆL eller lavede du en ÆL test på det tidspunkt? Hvordan har din graviditet været? Og havde du nogle tidlige tegn? Beklager de mange spørgsmål

Tak for det. Tror vi får brug for det

Jeg aner ikke noget om hvornår min æl var, vi havde sex når vi havde lyst/hveranden dag Ca  så tror vi var helt heldig og ramme æl 

Jeg havde ikke nogen tidligt tegn på at jeg var gravid, følte mig mere træt end normalt en dag og der sagde min underbevidsthed at jeg skulle teste, kl 14 stod jeg med en positiv test og ventet på manden kom hjem 

Min graviditet har vært plaget af bækkenløsning og sygemelding desværre... Men alt i alt en god og fin graviditet, hvor jeg kunne mærke baby fra ca uge 17, uden alt for meget kvalme mm så nu glæder jeg mig til at møde baby snart 

Jeg er sikker på det nok snart skal lykkes for jer 

Anmeld Citér

14. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Aner ikk hvornår jeg havde ÆL. Men testede er par dage efter udebleven mens også ca hver 2-3 dag efterfølgende. Testede først svagt positiv 5+3

Anmeld Citér

14. januar 2018

Motherme

Anonym skriver:

Første gang blev jeg gravid i første cyklus vejer jeg fik fjernet p-stav.. anden gang gik der knap 4 år.. �� så det har været meget forskelligt..

Anmeld Citér

14. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg blev gravid i første cyklus alle tre gange. Testede efter udebleven menstruation. Aner ikke, hvornår jeg havde ægløsning, vi havde bare sex efter lyst og behov. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.