Har du flere uddannelser? (Lidt for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2018

nille

Profilbillede for nille

Jeg er uddannet socialrådgiver for mange år siden og er nu ved at uddanne mig til jurist.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2018

frkchili

Jeg er snart bachelor i dansk og performance design (vildt underlig kombination, som jeg ikke kender andre, der har), men jeg har planer om også at tage uddannelsen som eventkoordinator om nogle år. Dog er eventkoordinator-uddannelsen i samme boldgade som performance design, men jeg kunne nok også godt finde på at tage en helt anden slags uddannelse senere i livet. Synes det er fedt at beskæftige sig med nogle vidt forskellige ting, og ofte kan de sagtens ende med at komplimentere hinanden i arbejdslivet 

Anmeld Citér

13. januar 2018

Anonym

Jeg er uddannet tværfaglig cand.comm med speciale i retorik og samtidig en kandidat i dansk sprog og medier. Herudover har jeg (om 14 dage) en overbygning (en BA) i dansk som andetsprog. 

Jeg kender rigtig mange med samme kombination som mig. En ekstra uddannelse på Ba-niveau/master efter endt kandidat også et par år på arbejdsmarkedet.

Anmeld Citér

13. januar 2018

Fru Hansen

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper, pædagogisk assistent og nu læser jeg til pædagog. 

Min mand er murer - det har han altid været og det vil han altid være :-)

Anmeld Citér

13. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fru Hansen skriver:

Hej 

Jeg er bare lige nysgerrig:-)

Jeg stødte på et menneske forleden som var meget stolt af at have to uddannelser i meget forskellige fag. Begge uddannelser var ligestillede og ikke i forlængelse af hinanden.