Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: åhh nej skatte har jeg ret når jeg tror jeg ved hvem det er? du ved hvor jeg er kram!
åhh nej skatte
har jeg ret når jeg tror jeg ved hvem det er?
du ved hvor jeg er
kram!
Ja, både og .. Der høre lidt mere til.
Jeg ved hvor du er søde, og i lige måde .. Skal jo stadig følge lidt med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Harfeletten skriver: Det er ikke så meget mine billeder, men min indlæg, og sådan .. Ikke ret fedt :\
Det er ikke så meget mine billeder, men min indlæg, og sådan .. Ikke ret fedt :\
Okay det er da træls!!! Men hvis du laver din profil navn om så kan de vel ikke se om det er dig... Og hvis du låser dine billeder kan de ikke se at det er din profil...
michella80 skriver: har du prøvet at kontakte Henrik?
har du prøvet at kontakte Henrik?
Hvad kan han gøre ?
Harfeletten skriver: Hvad kan han gøre ?
Godt spørgsmål. Men er da et forsøg værd at prøæve at skrive til ham, måske han har et par råd til det
Jeg tænker han kan kigge på hvad de skriver til dig osv. Han har da fået en bruger smidt ud herindefra fordi hun var for grov
michella80 skriver: Jeg tænker han kan kigge på hvad de skriver til dig osv. Han har da fået en bruger smidt ud herindefra fordi hun var for grov
Jamen de er ikke herinde de skriver til mig .. De har bare googlet sig frem til min bruger her, og så bliver der ellers sladderet !
Harfeletten skriver: Jamen de er ikke herinde de skriver til mig .. De har bare googlet sig frem til min bruger her, og så bliver der ellers sladderet !
hmmm... Det lyder sgu mærkeligt... Og MEGET ubehageligt. Kan de læse hvad du skriver herinde???
michella80 skriver: hmmm... Det lyder sgu mærkeligt... Og MEGET ubehageligt. Kan de læse hvad du skriver herinde???
Ja, debatterne kan alle og enhver se
Harfeletten skriver: Ja, debatterne kan alle og enhver se
nårh ja det er da rigtigt. Hvor sladrer de så om dig henne?
hvor er folk da bare modbydelige.
En kæmpe krammer til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128