Min søn er så glemsom....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg søger råd angående min søn på 7. Han er meget glemsom.

Dette siger lærerne på skolen også. Det kan være alt til ting han lige har lavet for en time siden til at skoletasken skal på plads efter endt skolegang. Hvad og hvordan kan jeg hjælpe ham? kan jeg få noget pro.  hjælp nogen steder fra?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hej.

Jeg søger råd angående min søn på 7. Han er meget glemsom.

Dette siger lærerne på skolen også. Det kan være alt til ting han lige har lavet for en time siden til at skoletasken skal på plads efter endt skolegang. Hvad og hvordan kan jeg hjælpe ham? kan jeg få noget pro.  hjælp nogen steder fra?

Min datter er også helt ekseptionelt glemsom (hun er 11½ nu) og har været det siden hun var 6-7 år.

vi spiller masser af huskespil og så er hun startet på Eye q chews fiskeolie med jordbærsmag, det første lange stykke tid fik hun 6 om dagen, (det gjorde hun indtil første glas var tomt) nu er hun nede på 2 om dagen og vi kan mærke en tydelig forskel, både hvad angår koncentrationen hjemme og i skolen og hendes hukommelse er blevet markant bedre

din søn er sikkert bare enormt distræt, hvilket ikke behøver betyde, at der er noget galt

Anmeld Citér

12. januar 2018

Anonym trådstarter

Liland skriver:

Min datter er også helt ekseptionelt glemsom (hun er 11½ nu) og har været det siden hun var 6-7 år.

vi spiller masser af huskespil og så er hun startet på Eye q chews fiskeolie med jordbærsmag, det første lange stykke tid fik hun 6 om dagen, (det gjorde hun indtil første glas var tomt) nu er hun nede på 2 om dagen og vi kan mærke en tydelig forskel, både hvad angår koncentrationen hjemme og i skolen og hendes hukommelse er blevet markant bedre

din søn er sikkert bare enormt distræt, hvilket ikke behøver betyde, at der er noget galt

Hvor køber du de eye q henne ??

vil meget gerne prøve dem. Jeg er villig til st gøre alt på dette tidspunkt. 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hvor køber du de eye q henne ??

vil meget gerne prøve dem. Jeg er villig til st gøre alt på dette tidspunkt. 

https://www.med24.dk/kosttilskud/olier/fiskeolie/eye-q-chews-180-kapsler

de kan købes billigst her.

kan se at det store glas på 360 stk er udsolgt, men det var det vi startede med, hvor hun fik 6 om dagen til glasset var tomt.

der går mellem 4 og 6 uger før  der er en mærkbar virkning

men tålmodighed, det skal nok komme

2 gode råd fra den erfaring vi har gjort os:

• opbevar dem i køleskabet, de er bedst kolde
  • min datter hader smagen af dem og apoteket sagde at det var helt fint bare at sluge dem, så det gør hun i stedet for =)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.