ÆL og lutealfase?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Forleden dag læste jeg lidt om lutealfase og synes hverken at jeg kan placere min ÆL eller lutealfase i min cyklus.. Hvornår har I ÆL og hvordan ved I det, hvis man ser bort fra tests. Og hvordan ved man hvor længe ens lutealfase er?  Tegn osv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Hej med jer!

Forleden dag læste jeg lidt om lutealfase og synes hverken at jeg kan placere min ÆL eller lutealfase i min cyklus.. Hvornår har I ÆL og hvordan ved I det, hvis man ser bort fra tests. Og hvordan ved man hvor længe ens lutealfase er?  Tegn osv

Jeg får ægløsningsslim ca to dage før jeg har ægløsning og en dag før positiv test. Udover det så har jeg ømme bryster og jag på feks den ene side af maven. Det der med lutealfase ved jeg ikke men tror at man er mest frugtbar fra dag 10-15 i ens cyklus.

Anmeld Citér

12. januar 2018

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Jeg får ægløsningsslim ca to dage før jeg har ægløsning og en dag før positiv test. Udover det så har jeg ømme bryster og jag på feks den ene side af maven. Det der med lutealfase ved jeg ikke men tror at man er mest frugtbar fra dag 10-15 i ens cyklus.

Ægløsningsslim som beskrives at ligne æggehvide? Er i uge 3 af min cyklus og hver dag i denne uge har jeg haft gennemsigtigt udflåd, som kan strækkes ud mellem to fingre (foldede papiret sammen og foldede ud for at tjekke det). Kan man have ÆL i uge 3 også?

Hvornår tester man egentlig ÆL? Har før købt tests, men ingen bliver positive overhovede.. prøvede dem hver dag om morgenen. Er det forkert brugt?  

Anmeld Citér

13. januar 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Ægløsningsslim som beskrives at ligne æggehvide? Er i uge 3 af min cyklus og hver dag i denne uge har jeg haft gennemsigtigt udflåd, som kan strækkes ud mellem to fingre (foldede papiret sammen og foldede ud for at tjekke det). Kan man have ÆL i uge 3 også?

Hvornår tester man egentlig ÆL? Har før købt tests, men ingen bliver positive overhovede.. prøvede dem hver dag om morgenen. Er det forkert brugt?  

Jeg havde også æl engang i uge 3-eller i hvert fald har jeg fanget den en gang jeg testede for sjov og var på dag 26  det er sikkert forkert taget,du skal tage dem om eftermiddagen og aftenen. For den  vindue hvor du kan teste positiv er lille, så derfor skal man gøre det 2-3 gange om dagen-bedst at starte ved middagstid og så frem. Er sikker på du havde æl men har ikke kunnet fange det på en test.

Anmeld Citér

7. februar 2018

Pu

Husk at testene skal bruges om eftermiddagen eller aftenen når det vedr. ægløsning, der er niveauet højest. Du skal nok finde dine æg.��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.