Nogen der ved noget om wish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
13 svar
11 synes godt om
10. januar 2018

klokkeblomsten85

Hej alle sammen.

Nogen der ved noget om børne tøj str på Wish svarer til.

Jeg kan ikke helt gennem skue det. Nogen står der j ved og andre står eksempelvis t100 ved. 

På forhånd tak for hjælpen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2018

klokkeblomsten85

Slet ikke nogen der ved det.

Anmeld Citér

11. januar 2018

Muffinmus

J er jeg ikke lige stødt på? Men tallene plejer at være svarende til cm højde. Dog skal man læse folk anmeldelser da det ofte er småt i str, men ikke alt. Min erfaring er at flere kjoler og stort set alle leggings er små i str. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

klokkeblomsten85

Muffinmus skriver:

J er jeg ikke lige stødt på? Men tallene plejer at være svarende til cm højde. Dog skal man læse folk anmeldelser da det ofte er småt i str, men ikke alt. Min erfaring er at flere kjoler og stort set alle leggings er små i str. 

Hej.

Tak for hjælpen. 

Min datter bruger str 92 skal jeg så vælge str 104

Det er en Elsa kostume jeg skal købe til hende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. januar 2018

Miti's mama

Her står T for toddler. Altså er T4 en tumling str 4 år... hvis str er rigtige selvfølgelig

Anmeld Citér

11. januar 2018

AnoMom

klokkeblomsten85 skriver:

Hej alle sammen.

Nogen der ved noget om børne tøj str på Wish svarer til.

Jeg kan ikke helt gennem skue det. Nogen står der j ved og andre står eksempelvis t100 ved. 

På forhånd tak for hjælpen. 

Tingene er små i størrelserne. Køb større end beregnet. 

Men hver obs på at få vasket det grundigt og mange gange inden brug da det er fyldt med kræft og allergifremkaldende kemikalier. 

Personligt køber jeg aldrig tøj til min søn gennem Wish. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

klokkeblomsten85

AnoMom skriver:

Tingene er små i størrelserne. Køb større end beregnet. 

Men hver obs på at få vasket det grundigt og mange gange inden brug da det er fyldt med kræft og allergifremkaldende kemikalier. 

Personligt køber jeg aldrig tøj til min søn gennem Wish. 

Det vil jeg normalt hellere ikke gøre. Men det er det eneste sted jeg kunne finde en Elsa kjole i hendes str.

Tak for rådet.

Anmeld Citér

11. januar 2018

klokkeblomsten85

Miti's mama skriver:

Her står T for toddler. Altså er T4 en tumling str 4 år... hvis str er rigtige selvfølgelig

Mange tak for hjælpen. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

MorTil3+

Min datter bliver 6 lige om lidt og jeg har haft bestilt i str 8 år til hende de gange jeg har bestilt, ja og det samme til knægten faktisk, da han brugte 86 bestilte jeg en body i str 100. Så 2-3 str større end det de bruger er min erfaring. Og det samme med mig selv faktisk, men det er nok fordi jeg er meget høj.

Anmeld Citér

11. januar 2018

Muffinmus

T3 står jo for årene, så hvis anmelderne siger de er meget små skal man ofte to str op.

Problemet med wish er de både sælger det vi kalder kinesiske str som er 2 str under normalt og amerikanske str. Som kan være enten normale Erle 1 større større end man ellers bruger.

Så den del af det skal man have styr på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.