Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2018

Pernille95

Hej jeg er 22 år og vil lige høre om i tror jeg muligvis er gravid eller ej

Jeg har haft bletblødning 4 gange nu hvor det kommer når det har lyst. Det er som regl ved 16-17 tiden. Når jeg tørre mig er det kun meget meget lidt blød prikker på papiret udover i dag hvor derøt var en blandning mellem meget lyserødt blod og udflåde. I må undskylde mine detaljer.

Jeg har haft meget luft i maven i ca 2 uger nu.(som i rigtig meget)��

Jeg har haft et par gange hvor jeg har haft noget ala mens smerter men ogs hvor det kun er i en af siderne. (Måske det kommer fra æggestokkene).

Lidt inden julen begyndte jeg og blive mere træt ind sædvanlig og pleje og gerne stå op inden kl 6 om morgen men nu kan jeg sagtens sove til kl 10-11 stykker. 

Jeg skulle ha haft min mens d. 5/1-18

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2018

Frøken90

Jeg synes du bør tage en test  det er svært at sige om du er gravid eller ej, men tag en test først og se derefter 

Anmeld Citér

10. januar 2018

Pernille95

Frøken90 skriver:

Jeg synes du bør tage en test  det er svært at sige om du er gravid eller ej, men tag en test først og se derefter 

Hvornår vil det være bedst at teste for da jeg fik min søn så ville den først vise positiv da jeg den gang var 6 uger henne. ��

Anmeld Citér

10. januar 2018

Frøken90

Pernille95 skriver:

Hvornår vil det være bedst at teste for da jeg fik min søn så ville den først vise positiv da jeg den gang var 6 uger henne. ��

Du kan jo prøve at tage en i løvet af de næste par dage. Er den negativ, ville jeg vente indtil jeg i så fals ville være 6 uger henne og prøve igen. Eller tage til lægen evt og få taget en blodprøve. 

Anmeld Citér

10. januar 2018

Anonym

Pernille95 skriver:

De allerfleste får korrekt svar ved 4+0, så du kan sagtens teste nu. Selvom du tidligere har troet at være 6+0 kan du sagtens have været kortere henne, så du også testede positivt  omkring det tidspunkt. 

Anmeld Citér

10. januar 2018

Pernille95

Okay tak ��

Anmeld Citér

10. januar 2018

Anonym

Vil du skrive svaret på din test?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.