Er jeg den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2018

Emma3101

hej brugere.

jeg er gravid i uge 11 og lider en lille smule af kvalme. Kun rigtig slemt hvis jeg ikke får mad i tide og så bruger jeg alle muskler på at der næsten ikke kommer noget op. 

Jeg synes dog det er så pinligt at jeg til tider sjat tisser når jeg kaster op. Normalt eller har jeg kraftigt brug for at lave knibeøvelser? Prøver at huske dem men er ikke den bedste. Har hostet en del de sidste 14 dage og hvis det virkelig er voldsomt så kan jeg også føle der kommer lidt 'udflåd' eller andet. 

Ud over det så går jeg og leder efter bukser der er behagelige. Jeg har ikke mave på endnu men føler det trykker og er ubehageligt, så kan næsten kun have strømpebukser på der sidder så højt som muligt og nederdel der sidder langt nede. Mit job kræver sort tøj, men kan ikke finde sorte bukser der er lav taljet eller dem til gravide hvor der sidder det brede stykke for oven. Kom gerne med bud på hvad i gør :-) 

tak for hjælpe. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2018

Rockertand

Emma3101 skriver:

hej brugere.

jeg er gravid i uge 11 og lider en lille smule af kvalme. Kun rigtig slemt hvis jeg ikke får mad i tide og så bruger jeg alle muskler på at der næsten ikke kommer noget op. 

Jeg synes dog det er så pinligt at jeg til tider sjat tisser når jeg kaster op. Normalt eller har jeg kraftigt brug for at lave knibeøvelser? Prøver at huske dem men er ikke den bedste. Har hostet en del de sidste 14 dage og hvis det virkelig er voldsomt så kan jeg også føle der kommer lidt 'udflåd' eller andet. 

Ud over det så går jeg og leder efter bukser der er behagelige. Jeg har ikke mave på endnu men føler det trykker og er ubehageligt, så kan næsten kun have strømpebukser på der sidder så højt som muligt og nederdel der sidder langt nede. Mit job kræver sort tøj, men kan ikke finde sorte bukser der er lav taljet eller dem til gravide hvor der sidder det brede stykke for oven. Kom gerne med bud på hvad i gør :-) 

tak for hjælpe. 

H&M har graviditetsleggings i sort.

Anmeld Citér

9. januar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Emma3101 skriver:

hej brugere.

tak for hjælpe. 

Det er ret normalt at man tisser lidt når man kaster op. Knibeøvelser kan hjælper på det.

Det er også normalt at opleve øget udflåd i graviditeten. Hen mod slutningen kan det blive tyndt som vand og det kan være svært at afgøre om man har tisset lidt, eller om det bare er udflåd. 

Mht bukser så vil jeg anbefale bystroom ventebukser/leggings. De er fantastisk bløde og behagelige, og så er de sorte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.