Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2018

Anonym trådstarter

Min dreng (4år) kom til mig i aften og spørger om jeg må hjælpe ham med at få noget mad væk fra hans tand,og så siger jeg selvfølgelig ja. Han åbner munden og så kan jeg se en lille rødlig plet i hans mundule og er en lille smule bekymret. Tænker umiddelbart ikke vi skal til lægen for den er godt nok lille men er alligevel lidt øv. Hvad tænker I? Har I set sådan noget hos jeres børn? Vedhæfter lige billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

HBV

Jeg tænker at han har spist noget varmt, som han har brændt sig på  eller noget skarpt, så han har fået en lille flænge.

jeg ville ikke være bekymret, med mindre der kom flere eller han fik symptomer på infektion i form af rødme (større område), varme, hævelse eller feber 

Anmeld Citér

8. januar 2018

A-1995

Jeg har for nylig haft 2 af sådanne pletter i ganen. De var ret ømme faktisk. Men de forsvandt i løbet af 1-2 uger..

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Jeg har for nylig haft 2 af sådanne pletter i ganen. De var ret ømme faktisk. Men de forsvandt i løbet af 1-2 uger..

Åh det beroliger lidt ) han brokker sig ikke over at det gør ondt eller noget, men det er bare et moderhjærte som tænker nej hvad er det nu? Du ved

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.