Svinger din mens altid mellem 29-30 dage?
Som jeg ser det, gør i det også der omkring ægløsning. Da ægløsning ligger 14 dage før din mens første dag.
Og selvom man har sex nogle dage før ægløsning eller midt i ægløsning. Så er der ikke garanteret graviditet. Da der andre ting der spiller ind.
Og bare pga i prøvet i sølle 2 måneder betyder det ikke at man skal hade sin krop af den grund.
Men forstår stadig godt at det ikke kan gå hurtig nok, når man inderlig ønsker det.
Husk det kan gå op til 6 måneder, og det kalder man nomalt og nogle 1 år før der er gevinst. Uden at det faktisk er noget galt med jer.
Har du taget p-piller eller andet prævention med hormoner i?
Mellem 28-32 dage, det er forskellige fra cyklus til cyklus.
Ja, jeg har læst mange steder at det burde være deromkring, det vindue er for at blive gravid. Men.. har ikke lyst til at bruge penge på tests, for selv de er aldrig positive, så det er spild for mig. Har bare haft gennemsigtigt udflåd mange gange og kan slet ikke finde ud af hvordan tegnene på ægløsning ser ud. Får ikke ondt eller noget som helst.
Det kan ikke gå hurtigt nok. Har villet det længe og vi er endelig kommet til det punkt, hvor vi begge vil. Så er skuffet over det ikke er lykkedes indtil videre. 
Er glad for at der normalt, men ville bare ønske jeg blev det med det samme 
Har aldrig taget prævention bortset fra en enkel gang da jeg var 16 år gammel
Anmeld
Citér