Sent positiv

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

302 visninger
3 svar
3 synes godt om
8. januar 2018

Anonym trÄdstarter

Hej ��

Vill bare hÞre hvornÄr i har testet positiv efte udeblevet mens....

Er gÄet 6 dage over tid nu og det er ALDRIG sket fÞr... men bli' ved at test negativ..Vi har prÞvet i 10 mÄneder nu sÄ hÄbe den er hjemme ��

Skulle vĂŠre 4+6 hvis jeg er gravid

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hej ��

Vill bare hÞre hvornÄr i har testet positiv efte udeblevet mens....

Er gÄet 6 dage over tid nu og det er ALDRIG sket fÞr... men bli' ved at test negativ..Vi har prÞvet i 10 mÄneder nu sÄ hÄbe den er hjemme ��

Skulle vĂŠre 4+6 hvis jeg er gravid

Jeg var 5+3 fĂžr jeg fik en svag positiv. 

5+1 var bragende negativ. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Med den fÞrste fik jeg fÞrst positiv ved lÊgen da jeg var 5+5 :) avde selv testet da jeg var 4 uger tror jeg det var men bragende negativt pÄ selv den mest fÞlsomme test :)

Denne gang tog jeg fÞrst da jeg var 8+1 da vi ikke havde regnet med at kunne blive gravide... havde ikke vildt med kvalme som med den fÞrste sÄ troede bare jeg var trÊt og hysterisk pga nyt arbejde der var lidt kaotiskt ;)

sÄ prÞv at vente en uge mere og test igen ;) det er sindssygt svÊrt nÄr man gerne vil have det til at lykkes :D

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trÄdstarter

Jamen sÄ er der hÄb endnu �� opdagde ved lÊgen da jeg skulle ha min datter ved et tilfÊlde og den gang havde jeg ingen symptomer overhovedet..

Nu her har jeg stik i underlivet og en gang i mellem i brysterne...Kan fÄ en smule kvalme men jeg har simpel then de vildeste humÞrsvingninger ����

Men jeg hĂ„ber....og tusind tak for svar..Det hjalp lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.