Influenza vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: blive influenza vaccineret

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

623 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej. Jer der er gravide har i taget imod tilbuddet om influenza vaccine? Ja nej for og imod.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hej. Jer der er gravide har i taget imod tilbuddet om influenza vaccine? Ja nej for og imod.?

Jeg mindes slet ikk at få den tilbudt da jeg var gravid. Men havde nok takket nej alligevel. Jeg er sjældent syg og når jeg er så er det maks 3 dage så jeg rask igen. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Soonmom

Ja begge gange, det beskytter også barnet , så både af hensyn til mig og selv og mine børn har jeg self fået den

Anmeld Citér

8. januar 2018

Miti's mama

Ja. Når jeg er gravid tager jeg i mod den. Jeg får sjældent influenza, men hvis en vaccine kan reducere chancen yderligere kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle takke nej.

Anmeld Citér

8. januar 2018

FrøMor

Jeg bad selv om den hos lægen. Fik dog  at vide længe inden at det var et tilbud til alle gravide. Så jeg tog imod den da det beskytter mig og barnet. Jeg er sjælendt syg, men jeg ville ikke risikere noget hvis nu jeg skulle gå hen og blive syg.

Anmeld Citér

8. januar 2018

sne190810

JEg er nu ikke gravid, men har fået den i forbindelse med mit arbejde. 

Jeg ville også takle ja, hvis jeg var gravid :-)

Anmeld Citér

10. januar 2018

Black Rose

Øh... bliver man normalt tilbudt den, når man er gravid? Min læge har intet nævnt, og jeg er 12+1 i dag  Hvis jeg bør få vaccinen, må jeg vel have fat i dem, men hvor lang er den periode på året, hvor det er aktuelt? Jeg har ikke lige styr på, hvornår der er sæson for influenza 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.