Købe sko på nettet. Hvor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
24 svar
4 synes godt om
8. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har fundet et par fede støvler, jeg gerne vil have. Desværre havde de kun den bestemte støvle i str 39 og 41 i butikken og jeg er så heldig at jeg ska ha den i str 40

Desværre, ka de ik få den hjem i min str, så nu tænker jeg om den ka findes på nettet. Men nu har jeg aldrig købt sko på nettet m, så det er her i kommer ind i billedet!

Hvor plejer i at købe sko, på nettet??? Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
StineW79 skriver:

Jeg har fundet et par fede støvler, jeg gerne vil have. Desværre havde de kun den bestemte støvle i str 39 og 41 i butikken og jeg er så heldig at jeg ska ha den i str 40

Desværre, ka de ik få den hjem i min str, så nu tænker jeg om den ka findes på nettet. Men nu har jeg aldrig købt sko på nettet m, så det er her i kommer ind i billedet!

Forskellige steder, men det kommer jo an på hvilke sko/støvler man leder efter. har du set på deres hjemmeside? eller googlet dem, og set hvad der kommer om. Det plejer jeg at gøre, hvis jeg leder efter noget bestemt og tjekker at siden er god nok og at den har fået positive anmeldelser.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Google produktet og find en side der ser valid ud - evt søg den frem på trustpilot. Der er masser af gode steder at shoppe på på nettet. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

AnoMom

StineW79 skriver:

Boozt.dk elle zalando.dk. Der har jeg købt flere sko og tøj med stor succes 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Loa

Deichmann eller Zalando

Anmeld Citér

8. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er enig med Loa 

Deichmann eller Zalando Er de steder jeg køber tit mine sko. 

Anmeld Citér

9. januar 2018

Muffinmus

Der er sindssygt mange fup sider med tilbud lige nu men hvor priserne er fornuftige nok, så husk altid trustpilot eller se på selve hjemmesiden. Er den ny, f.eks fra 2018, har den ingen adresse samt kontakt tlf osv... 

Har selv meldt 3 falske sider indenfor en uges tid Ca. 

Anmeld Citér

9. januar 2018

StineW79

J-star skriver:

Forskellige steder, men det kommer jo an på hvilke sko/støvler man leder efter. har du set på deres hjemmeside? eller googlet dem, og set hvad der kommer om. Det plejer jeg at gøre, hvis jeg leder efter noget bestemt og tjekker at siden er god nok og at den har fået positive anmeldelser.

Når de ik ka få den hjem i butikken, har de den vel heller ik på deres hjemmeside?

Syntes at når jeg søger dem på nettet, så kommer der alt muligt andet frem! Vh Stine 

Anmeld Citér

9. januar 2018

StineW79

Mor11 skriver:

Google produktet og find en side der ser valid ud - evt søg den frem på trustpilot. Der er masser af gode steder at shoppe på på nettet. 

Jeg har søgt på nettet efter de bestemte støvler, men syntes bare der kommer alt muligt andet frem! Vh Stine 

Anmeld Citér

9. januar 2018

StineW79

AnoMom skriver:

Boozt.dk elle zalando.dk. Der har jeg købt flere sko og tøj med stor succes 

Syntes desværre ik jeg ka finde dem, på de sider! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.