Positiv graviditetstest tideligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
9 svar
4 synes godt om
8. januar 2018

Mulle-mor

Hej alle sammen   Jeg er ny her inde. Jeg har et spørgsmål som jeg håber I måske kan hjælpe mig med. Jeg har lige taget en graviditetstest her til morgen. Den viste positiv, det samme gjorde den jeg tog i går og i lørdags. Testene bliver mere positive for hver dag. Det jeg så vil spørge om, er om der er andre der har kunnet teste positiv fra uge 2+6? Hvilket jeg ikke har kunnet før. Jeg har tidligst kunne teste positiv i uge 4+2 med mine to piger. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

Rockertand

Q38 skriver:

Hej alle sammen   Jeg er ny her inde. Jeg har et spørgsmål som jeg håber I måske kan hjælpe mig med. Jeg har lige taget en graviditetstest her til morgen. Den viste positiv, det samme gjorde den jeg tog i går og i lørdags. Testene bliver mere positive for hver dag. Det jeg så vil spørge om, er om der er andre der har kunnet teste positiv fra uge 2+6? Hvilket jeg ikke har kunnet før. Jeg har tidligst kunne teste positiv i uge 4+2 med mine to piger. 

Du er længere end 2 + 6, spørgsmålet er så, hvor langt.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Nelly4

Rockertand skriver:

Du er længere end 2 + 6, spørgsmålet er så, hvor langt.

Hvordan konkluderer du det?

Jeg kunne teste positiv 2+6 og jeg var IKKE længere end 2+6.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Rockertand

Nelly4 skriver:

Hvordan konkluderer du det?

Jeg kunne teste positiv 2+6 og jeg var IKKE længere end 2+6.

Fordi implantationen først sker der.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Mulle-mor

Tak for jeres svar. Jeg havde ægløsning den 30 december derfor ved jeg at jeg er omkring 3+1-2 i dag 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Nelly4

Rockertand skriver:

Fordi implantationen først sker der.

Nej, det kommer helt an på cykluslængde. Ikke alle har ægløsning 14 dage før næste mens første dag.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Lige gyldig hvor lang eller kort en cyklus er,er man ALTID 2+0 den dag man har ægløsning.

Det befrugtet æg svømmer frit rundt i æglederen i 5 dage,så det ankommer først til livmoderen i 2+5,her svømmer det så rundt i 2 dage,før det begynder implantationen i 3+0.

Først der dannes der hcg,så absolut ingen kan teste positiv før tidligst 3+1.

I 3+0 forventes der et hcg i serum på ca 5,og dette kan ingen test opfange.

Kig evt på Copenhagen fertility center,de har en meget detaljeret forklaring på,hvordan det foregår.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Nelly4 skriver:

Nej, det kommer helt an på cykluslængde. Ikke alle har ægløsning 14 dage før næste mens første dag.

Ægløsning ligger 10-18 dage før 1.mens dag,men du er stadig 2+0 den dag det sker.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Nelly4

Mor_til_3_unger skriver:

Lige gyldig hvor lang eller kort en cyklus er,er man ALTID 2+0 den dag man har ægløsning.

Det befrugtet æg svømmer frit rundt i æglederen i 5 dage,så det ankommer først til livmoderen i 2+5,her svømmer det så rundt i 2 dage,før det begynder implantationen i 3+0.

Først der dannes der hcg,så absolut ingen kan teste positiv før tidligst 3+1.

I 3+0 forventes der et hcg i serum på ca 5,og dette kan ingen test opfange.

Kig evt på Copenhagen fertility center,de har en meget detaljeret forklaring på,hvordan det foregår.

Kan du linke til det? Kan ikke finde det på deres hjemmeside. Det giver ingen mening for mig, det du skriver, så vil rigtig gerne læse det. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Iby1210

Du skal bare regne fra sidste mens første dag, og ikke fra ægløsning. Feks du har en cyklus på 28 dage og sidste mens første dag var 20.12. Så er du i dag på dag 20 i din cyklus dvs 2+6. Det var bare et eksempel på hvordan du kan regne ud hvor langt du er henne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.