Niveauet på uddannelsen - jobsøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2018

Anonym trådstarter

Et hurtigt spørgsmål.. Jeg skal til at sende en ansøgning via en hjemmeside, hvor man skal udfylde forskellige felter. Et af dem er uddannelsesniveauet. Der er både det der hedder Kandidatuddannelse og Lang Videregående Uddannelse. Jeg er kommet helt i tvivl om hvad forskellen er. Det er måske ikke så vigtigt, men vil jo alligevel gerne starte med at udfylde rigtig info. Troede bare det var det samme, altså jeg er lige blevet cand.mag, og det passer vel ind under begge, eller..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2018

flowerpot3

Anonym skriver:

Et hurtigt spørgsmål.. Jeg skal til at sende en ansøgning via en hjemmeside, hvor man skal udfylde forskellige felter. Et af dem er uddannelsesniveauet. Der er både det der hedder Kandidatuddannelse og Lang Videregående Uddannelse. Jeg er kommet helt i tvivl om hvad forskellen er. Det er måske ikke så vigtigt, men vil jo alligevel gerne starte med at udfylde rigtig info. Troede bare det var det samme, altså jeg er lige blevet cand.mag, og det passer vel ind under begge, eller..?

Cand mag er både en jo en lang videregåednde uddannelse. Kan hellere ikke se forskellen mellem de to valgmuligheder. 

Anmeld Citér

7. januar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Der findes jo flere lange, videregående uddannelser, mens kandidatgrad er en præcisering af et bestemt niveau, så du skal vælge kandidatgrad. 

Anmeld Citér

7. januar 2018

Ena

Mor og meget mere skriver:

Der findes jo flere lange, videregående uddannelser, mens kandidatgrad er en præcisering af et bestemt niveau, så du skal vælge kandidatgrad. 

Hvad er ellers en lang videregående uddannelse udover en samlet uddannelse bestående af en bachelor og en kandidat? 

Anmeld Citér

8. januar 2018

serinasmor

Du kan sagtens have en lang videregående uddannelse uden at være blevet kandidat .. 

Du har vel også en lang videregående uddannelse hvis man ikke har fået skrevet sit speciale færdigt ?

Men der er også flere forskellige muligheder for diplomuddannelse fx til pædagoger og socialrådgivere - som så også bliver en lang videregående uddannelse uden at være en kandidat

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.