Bræk på gulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2018

Anonym

Morogbarn skriver:

Jeg synes, det er forældres opgave. Hvad synes du?

Forældrene - jeg undrer mig mere over, at du overhovedet spørger.

Jeg opretter jo heller ikke en tråd og spørger, hvad folk synes, at 2 + 2 er......så vi er nysgerrige efter, hvorfor du spørger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2018

Nybruger2021

Kunne også godt tænkte mig at vide hvorfor du spørge om sådan en spørgsmål? synes det er lidt meget underligt..

Anmeld Citér

7. januar 2018

AnoMom

Det er vel ikke underligere end den sidste restaurant debat der var omkring hvorvidt det var ok at skifte lorteble inde i en restaurant ved bordet eller om man skal gå på toilettet og skifte den. ?

Anmeld Citér

7. januar 2018

Abracadabra

Svaret er vel, at det BØR forældrene, men at det SKAL tjeneren/personalet, hvis forældrene ikke gør det. Så i min optik er det ultimativt personalets opgave at sikre, at der er rent i restauranten. 

Anmeld Citér

7. januar 2018

Carina:-)

Forældrene.

Anmeld Citér

7. januar 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Forældrene - jeg undrer mig mere over, at du overhovedet spørger.

Jeg opretter jo heller ikke en tråd og spørger, hvad folk synes, at 2 + 2 er......så vi er nysgerrige efter, hvorfor du spørger?

Synes altså ikke, at man kan sammenligne det med at spørge om, hvad 2+2 er... og som du kan se på afstemningen, så er der faktisk flere, der mener, at det er tjenerens opgave. 

Anmeld Citér

7. januar 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Sprit25 skriver:

HVORDan er spørgsmålet opstået? 

Jeg overværede en episode på en cafe her i weekenden, hvor et barn kastede op på gulvet. Moderen gjorde ikke andet ved det end at flytte bord (og købe en is til barnet, som havde det helt fint efter episoden). Brækket blev bare liggende, og   det var først efter, at tre andre gæster havde trådt i det (og klaget), at en stakkels og i forvejen megastresset tjener fik det tørret op. Imens sad moderen til barnet bare og så på... 

Manden og jeg synes det var vildt dårlig stil, men kom så til at diskutere, om det kun var os, der havde det sådan.. så hvad gør man så, man opretter da en afstemning på baby.dk. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Sprit25

Morogbarn skriver:

Jeg overværede en episode på en cafe her i weekenden, hvor et barn kastede op på gulvet. Moderen gjorde ikke andet ved det end at flytte bord (og købe en is til barnet, som havde det helt fint efter episoden). Brækket blev bare liggende, og   det var først efter, at tre andre gæster havde trådt i det (og klaget), at en stakkels og i forvejen megastresset tjener fik det tørret op. Imens sad moderen til barnet bare og så på... 

Manden og jeg synes det var vildt dårlig stil, men kom så til at diskutere, om det kun var os, der havde det sådan.. så hvad gør man så, man opretter da en afstemning på baby.dk. 

Åh nogle gæster skulle nakkeskydes Fuck hvor klamt 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Abracadabra

Morogbarn skriver:

I den situation mener jeg faktisk, at du er medansvarlig for at opdrage på den uopdragne mor. DU kunne sagtens have sagt 'hey, det bræk tørrer du vist lige op' til moderen. Det havde den overstressede tjener nok ikke overskud til.

Anmeld Citér

9. januar 2018

Lunastante

Jeg har selv stået i den øv situation, min søn blev syg og kastede op ��Jeg tog det værste med en bunke servietter og gik hend og spurgte om de havde en moppe og noget vand jeg kunne bruge, jeg fik af vide at det skulle de nok klare. 

Jeg stod og ventede lidt og da der ikke kom en og vaskede af, spurgte jeg en anden tjener og fik af vide at det skulle de nok klare og at jeg bare skulle få min lille søn hjem. Det syntes jeg var rigtigt sødt af dem, men aldrig noget jeg ville forvente af personalet.

Så jeg må tilslutte mig til dem der siger forældrerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.