Er jeg gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2018

ThatIsMeSammy

Det er nu 37 dage siden jeg har haft min menstruation og jeg tænker meget over om jeg kunne være gravid, men kan ikke rigtig se hvordan, siden min kæreste og jeg har haft beskyttet samleje (kondom) Jeg tog en test og den vidste negativ, er det måske fordi jeg tænker for meget over det og begrymre mig over det? Jeg har i det her år gået 54 dage indtil min mens endelig kom. Jeg er stresset for tiden.

jeg har et barn i forvejen og ønsker ikke en forløbi☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2018

AnoMom

ThatIsMeSammy skriver:

Det er nu 37 dage siden jeg har haft min menstruation og jeg tænker meget over om jeg kunne være gravid, men kan ikke rigtig se hvordan, siden min kæreste og jeg har haft beskyttet samleje (kondom) Jeg tog en test og den vidste negativ, er det måske fordi jeg tænker for meget over det og begrymre mig over det? Jeg har i det her år gået 54 dage indtil min mens endelig kom. Jeg er stresset for tiden.

jeg har et barn i forvejen og ønsker ikke en forløbi☺️

Nej du er ikke gravid. 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Nybruger2021

Jeg tænker det er fordi du tænker for meget over det og bekymre dig, men jeg tænker ikke umiddelbart du er gravid og heller ikke når du har negativ test.

Anmeld Citér

6. januar 2018

frkchili

Hvis du var gravid, burde du kunne teste tydeligt positiv på nuværende tidspunkt. Du skriver jo selv, at du ikke har haft ubeskyttet sex, og at du før har oplevet lange pauser mellem dine menstruationer. Det er også helt almindeligt, at kroppen reagerer på den måde, hvis man er stresset, så måske du skulle passe lidt bedre på dig selv? I hvert fald er du ikke gravid, det er helt sikkert 

Anmeld Citér

6. januar 2018

ThatIsMeSammy

Tak for de søde svar fra jer ☺️

Ja, det er rigtigt, men man har hørt at det kan ske.

jeg må prøve at få ro på og håbe på den snart kommer, god aften til jer!☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.