Hvornår kunne i teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
14 svar
2 synes godt om
5. januar 2018

Anonym trådstarter

Synes man får en idé om at rigtig mange først kan teste sent, men er det virkelig så almindeligt? Hvornår kunne i teste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2018

Lukuu

5+ Kunne jeg teste positiv 

Jeg er nu 33+0 

Anmeld Citér

5. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Synes man får en idé om at rigtig mange først kan teste sent, men er det virkelig så almindeligt? Hvornår kunne i teste?

5+3 kunne jeg først teste svagt positiv da jeg ventede min søn. 5+1 var bragende negativ. 

Anmeld Citér

5. januar 2018

Bb2015

Jeg har begge gange kunnet teste positiv på forventet mens dag  

Anmeld Citér

5. januar 2018

Anonym trådstarter

Hvad lå jeres hcg så på? De har vel været lave?

Anmeld Citér

5. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hvad lå jeres hcg så på? De har vel været lave?

Har ingen ide. Fik ikk taget blodprøve. Testede positiv, ringede til lægen, fik tid i uge 8, testede positivt hos lægen igen og fik lavet vandre journal. Blev ikk tjekket igen før Nf scanning. 

Anmeld Citér

5. januar 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Omkring 3+2 hver gang..

Anmeld Citér

6. januar 2018

sabsi

Min kæreste og jeg har prøvet i 10 måneder på at gøre min datter til storesøster...nu er min mens. For første gang udeblevet...eller er gået 5 dage over tid...skulle være omkring 4+4 nu...men jeg bliver ved med at teste negativ..Min mens kommer altid til tiden...Det skal lige siges at ved min datter opdagede jeg ved et tilfælde ved lægen jeg var gravid i uge 6+..havde ikke skygge af symtomer under hele graviditeten så jeg ved heller ikk hvordan det føles...Jeg har en uge op til forceret mens. Haft kvalme og a og til stikken i underlivet men igen føllses af mens. Var på vej...Kan jeg mon være gravid trods negative test ? 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Mel92

Husk på at din cyklus kan ændre sig og hvis du har været på prævention, skal kroppen også have lov til at blive ‘normal’ igen. Jeg testede positivt i uge 4+, efter udeblevet mens i 2 dage. Vi prøvede i 9 måneder før der var gevindst, og der havde jeg 2 andre perioder hvor min mens udeblev, og jeg blev ved med at teste negativ  Nu har jeg en dejlig lille datter på 10 dage som var hele ventetiden værd 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har flere gange testet positiv i 3+3.

Fakta er at det kun er ca 2%,der ikke kan teste positiv 14 dage efter befrugtning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.