Babyklister?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej piger:-) 

Min kæreste og jeg venter på at starte i behandling og lægen har så fortalt at vi stadig skal prøve herhjemme, måske selv finde alternativ medicin til hjælp, jeg har så søgt nettet tørt og hvad jeg kan komme frem til er babyklister, men jeg er i tvivl om det er noget jeg kan bruge nu hvor vi ikke er kommet i behandling endnu, for læser jeg om folk der bruger det er det næsten kun folk i ivf behandling der benytter det.. 

Kan jeg som person der ikke er i behandling endnu, godt begive mig ud i Det? :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2018

Imaong

Hej ja det kan du godt man skal starte op nogen sagde før æl og tage det hver dag er man gravid skal man tage det til uge 12 er man ikke gravid skal man stoppe på det når mens kommer og starte op på det igen lige før æl måneden efter. Man kan også bruge pree sed som er en slags glidecrem som hjælper mandens svømmer på vej. Eller er der kanonkuren både til mænd og kvinder. 

Anmeld Citér

5. januar 2018

frkchili

Det kan du sagtens, det hjælper bare slimhinden i livmoderen til at blive tykkere, så ægget bedre kan sætte sig fast og blive siddende, hvis det ellers bliver befrugtet.

Jeg tog det selv, dog først da jeg opdagede at jeg var gravid (ved hjemmeinsemination), men var hurtigt nødt til at stoppe igen, fordi jeg ikke kunne klare smagen længere pga kvalme + opkast. Er 12 uger henne nu 

Anmeld Citér

5. januar 2018

Anonym

Du kan sakkens bruge det. 

Derudover kan jeg anbefale Royal gele 

det er nogle piller man tager for at forbedre ÆL. Det er noget bi- honning noget og kan købes i mange forretninger Eks. Bilka

jeg har fået hormoner mm med mine 2 første børn, men med Royal gele blev jeg gravid uden hjælp og allerede i anden cyklus ( mit problem er netop manglende ÆL) 

Held og lykke 

Anmeld Citér

5. januar 2018

Anonym trådstarter

Royal gele, det må jeg lige undersøge:-) 

Der er desværre lang ventetid på behandling for vores vedkommende, da det hele lige skal passe, så vil jo selvfølgelig gerne gøre noget for at øge vores chancer inden da en øko baby jo er drømmen �� 

Men jeg vil ihvertfald prøve babyklister oh lige kigge på de andre ting i har rådet os til, mange tak for hjælpen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.