Hvilken størrelse kagetallerkener?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.111 visninger
8 svar
5 synes godt om
4. januar 2018

Jeia

Jeg fik nogle kagetallerkener i julegave, de er 17 cm i diameter. Jeg er i tvivl om de er for små. Ville det være bedre med 19 cm, hvad har i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2018

De3Guldklumper

Jeia skriver:

Jeg fik nogle kagetallerkener i julegave, de er 17 cm i diameter. Jeg er i tvivl om de er for små. Ville det være bedre med 19 cm, hvad har i?

Jeg har 22 cm

Anmeld Citér

5. januar 2018

Babilooo

Det er for småt. Jeg ville vælge 22 cm og så også herved have frokosttallerkener.

Anmeld Citér

5. januar 2018

2babygirls

Jeia skriver:

Mine er 19cm,og kan også fint fungere som frokost tallerken. 

Anmeld Citér

5. januar 2018

Jeia

Tak for svar. Jeg overvejer at samle både kagetallerkener og frokosttallerkener, 12 af hver, så kan jeg bruge begge når hele den nærmeste familie er samlet, vi er 22. Men måske skulle jeg bare samle flere i en størrelse.

Anmeld Citér

5. januar 2018

PernilleogLouis

Jeg har kagetallerkener på 18 cm også frokost på 22. Syns den på 22 er for stor til kagetallerken så 18 cm er perfekt 

Anmeld Citér

5. januar 2018

ErDetSnartNU

Vi har kun en slags af de små tallerkner, og de er 20 cm Det er perfekt for os, men hvis vi skulle vælge om, ville vi nok tage dem i 22 cm, for de er ofte på tilbud - og når det er tallerkner til 120-150 kr pr styk, så gør det altså en forskel, om modellen tit er på "2 for 3"-tilbud  

Faktisk har vi samme "problem" med vores middagstallerkner - her har vi også 26 i stedet for 28 cm, og det er altid 28'eren, der er på tilbud.

Bare en lille opfordring til at du tjekker den slags inden du begynder at samle på et (måske) dyrt stel 

Anmeld Citér

5. januar 2018

Jeia

PernilleogLouis skriver:

Jeg har kagetallerkener på 18 cm også frokost på 22. Syns den på 22 er for stor til kagetallerken så 18 cm er perfekt 

Mine nuværende billige kagetallerkener er 18 cm, og jeg er godt tilfreds med størrelsen, har faktisk også brugt dem som frokosttallerkener, når jeg har manglet, men de har næsten ingen kant, så de virker meget større, end mine nye.

Anmeld Citér

5. januar 2018

Jeia

ErDetSnartNU skriver:

Vi har kun en slags af de små tallerkner, og de er 20 cm Det er perfekt for os, men hvis vi skulle vælge om, ville vi nok tage dem i 22 cm, for de er ofte på tilbud - og når det er tallerkner til 120-150 kr pr styk, så gør det altså en forskel, om modellen tit er på "2 for 3"-tilbud  

Faktisk har vi samme "problem" med vores middagstallerkner - her har vi også 26 i stedet for 28 cm, og det er altid 28'eren, der er på tilbud.

Bare en lille opfordring til at du tjekker den slags inden du begynder at samle på et (måske) dyrt stel 

Tror desværre ikke det er så tit på tilbud  Men kan købe det taxfree, når vi er i dk  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.