Inspiration til vinterferie destination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

186 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vi (en voksen og to børn på hhv 8 og 6 år) vil på ferie i vinterferien, men jeg kan slet ikke finde ud af, hvor vi skal tage hen. 

Så I må gerne komme med inspiration. Det skal ikke være i London og resten af Storbritannien, da vi er derovre en gang om måneden. 

Jeg regner med, vi skal være afsted i 5-7 dage. 

Skiferie siger mig ikke noget, men det behøver heller ikke at være strandvejr. 

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2018

Muffinmus

Hmm, en tur til Rom, Barcelona, Budapest?

Anmeld Citér

4. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Muffinmus skriver:

Hmm, en tur til Rom, Barcelona, Budapest?

Vi skal til Barcelona til sommer og sandsynligvis også Rom. Men ellers rigtig gode bud. 

Hmm Budapest kunne være værd at kigge på, tak

Anmeld Citér

4. januar 2018

Dash

PT skriver:

Vi (en voksen og to børn på hhv 8 og 6 år) vil på ferie i vinterferien, men jeg kan slet ikke finde ud af, hvor vi skal tage hen. 

Så I må gerne komme med inspiration. Det skal ikke være i London og resten af Storbritannien, da vi er derovre en gang om måneden. 

Jeg regner med, vi skal være afsted i 5-7 dage. 

Skiferie siger mig ikke noget, men det behøver heller ikke at være strandvejr. 

På forhånd tak.

Berlin? Synes det er den fedeste storby og kunne også være ret interessant i dine børns alder 

og så er der jo tropical Island som ligger én time med offentlig transport fra Berlin central station 

Anmeld Citér

4. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Dash skriver:

Berlin? Synes det er den fedeste storby og kunne også være ret interessant i dine børns alder 

og så er der jo tropical Island som ligger én time med offentlig transport fra Berlin central station 

Berlin er et rigtig godt bud - der kunne vi også køre til. 

Vi er alle helt vilde med den by. Vi var der for 1.5 år siden, og har talt en del om, at vi gerne ville dertil igen. Den skal på listen, tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.