Jeg er stor fortaler for, at man står ved, at det der er vigtigt for én er vigtigt for én og det selvfølgelig er forskelligt, hvad vi hver især finder betydningsfuldt. Og er sexlivet rigtigt vigtigt for dig er det jo klart, at det skal plejes. Sådan har jeg det også selv og hvis din mands overvægt betyder, at det ikke er som før, må i jo gøre noget, sammen.
Jeg er bare ekstremt farvet af, at jeg kommer fra en meget kold og overfladisk familie og det gør, at jeg studser når jeg oplever folk gå ekstremt højt op i deres eget/partneres udseende. Sådan er jeg. Jeg ved ikke hvordan man griber det an. Efter, at jeg fik antidepressiv medicin tog jeg 16 kg på og der oplevede jeg en relativt ny kæreste (vi var sammen i 3 måneder) komme med stikpiller a la "hold nu igen", "nu har du vist ikke godt af mere brød" flytte slikskålen osv. Det gad jeg ikke finde mig i og som reaktion på det, at jeg sagde fra, sagde han direkte, at han ikke ville synes, at jeg var lækker, hvis jeg tog 5-10 kg mere på. Så i den forbindelse oplevede jeg både stikpiller og en direkte udmelding. Begge dele var enormt krænkende for mig og jeg blev virkelig såret. Nu er din kæreste jo en fyr og har måske en lidt bedre familie baggrund, så man kan måske håbe, at han bedre kan rumme, at du fortæller ham direkte, hvad du tænker. I har også et dybere og længerevarende forhold bag jer, så måske jeres relation er så i kan tale åbent om det.
Anmeld
Citér