hvad f.. sker der!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Lillefe

RumlesMor skriver:

Synes på ingen måde man kan sammenligne at pædagogerne ikke tjekker efter med at forældrene kommer for sent?!!

Tror squ de pædagoger har haft lige lovlig travlt med at komme ud af døren. Lederen siger selv at der er nogen procedurer som ikke er blevet fulgt. Det er bare ikke godt nok.

Jeg bliver især forarget fordi barnet stadig sidder på toilettet - det fortæller mig at hun ikke selv kan komme ned! Altså må der også være nogen der har hjulpet hende derop, og hvorfor sidder et barn (på 3 år) overhovedet alene på toilettet?

Jeg er forarget, og ville nok aldrig aflevere mit barn der igen. Uanset om det er en menneskelig fejl eller ej - det er bare ikke en undskyldning jeg kan bruge til noget. Lyder måske hårdt, men sådan føler jeg...

Nej jeg havde heller aldrig aflevere mit barn der igen! jeg havde bedt kommunen om at finde noeget andet meget hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

4xGreve

RumlesMor skriver:

Synes på ingen måde man kan sammenligne at pædagogerne ikke tjekker efter med at forældrene kommer for sent?!!

Tror squ de pædagoger har haft lige lovlig travlt med at komme ud af døren. Lederen siger selv at der er nogen procedurer som ikke er blevet fulgt. Det er bare ikke godt nok.

Jeg bliver især forarget fordi barnet stadig sidder på toilettet - det fortæller mig at hun ikke selv kan komme ned! Altså må der også være nogen der har hjulpet hende derop, og hvorfor sidder et barn (på 3 år) overhovedet alene på toilettet?  

Jeg er forarget, og ville nok aldrig aflevere mit barn der igen. Uanset om det er en menneskelig fejl eller ej - det er bare ikke en undskyldning jeg kan bruge til noget. Lyder måske hårdt, men sådan føler jeg...

Kunne ikke ha sagt det beder selv...

Bliver stik tosset over at læse sådan noget, Arrgh stakkels barn hvad fanden bilder de sig ind, spørgsmålet er også bare hvor lang tid hun har sat der, for der er jo tale om de har glemt hende inden alle børnene var taget hjem? sådan noget budre bare ikke ske mennsker eller ej det er et barn vi taler om sådan noget MÅ BARE IKKE SKE, kunne skrive en hel roman men du har i det kort og lange beskrevet det ret så godt!!!

Anmeld

12. oktober 2009

mor_sabina

Jane84 skriver:

Er da enig med dig om at det er forfærdelig, men der var jo sket en fejl mht. det rutinemæssige med at få krydset børnene ud og så var hun jo heller ikke blevet hentet til tiden da personalet gik kl. 16.30 hvor der blev lukket.. Det er selvfølgelig utilgiveligt at de glemmer at tjekke om alle er hentet!!

Det er ganske forfærdeligt og det er sådan noget vi som pædagoger frygter der kan ske, når vi er på job, men igen, vi er også bare mennesker der laver fejl!

Og jeg må sige, at det var jo lige så meget forældrene der havde glemt deres barn og ikke hentet det til tiden.. De har jo pligt til at meddele børnehaven, hvis de er forsinket eller hvis en anden henter barnet senerer end planlagt.

Helt rigtigt det er en fejl fra begge sider. Børnene, mener jeg, lider altså også et knæk når de gang på gang er de sidste som man står med uden for en lukket børnehave og venter på at der skal komme nogen at hente dem!
Men det er selvfølgelig forfærdeligt at det sker , stakkels pige og stakkels pædagoger de må have det forfærdeligt.
Forstår nu ikke at de ikke har set hende når de har slukket lys rundt om i institutionen!?

Anmeld

12. oktober 2009

Betina88

Hvor er det forfærdeligt sådan noget .. Man ka' sku' ikk' glemme et barn på et toilet ,, En af de ledere burde være derinde sammen med hende ..

Man ka' sku' heller ikk' sende et barn mer' i en børnehave længere .. Enten er der en mandlig pædofil ellers glemmer pædagogerne et barn ,., Hva' bli'r det næste ?

Anmeld

12. oktober 2009

dorthemus

Puha blev også helt dårlig da jeg læste om det...jeg er selv pædagog og kan næsten ikke forestille mig noget værre.

For nogle år siden var jeg og nogle kolleger ude for en lignende oplevelse. Jeg arbejder i en udflytterbørnenhave og er vant til at tjekke børnene op til flere gange dagligt, ikke bare i børnehave men også i bussen. Det var sommer og der var ikke så mange børn så vi satte dem forrest i bussen så vi kunne holde øje med dem. Desværre satte et af de mindre børn sig bagerst i bussen og da vi returnerede til opsamlingsstedet fik vi alle (troede vi) børn ud...jeg stod ved busdøren og sendte børnene ud til deres forældre og i samme øjblik som bussen kørte væk så kom pigens mor og jeg fik bare den der snigende fornemmelse af skræk for at jeg ikke kunne huske at hun var kommet ud. Jeg løb ind i opsamlingen og kiggede efter hende men hun var der ikke!! Moren kom og jeg måtte fortælle at jeg mente at hendes datter stadig sad i bussen...helt forfærdeligt og moren flippede meget forståeligt ud. Vi ringede efter bussen igen og den kom 5 min efter...og pigen sad og sov nede på bagsædet fuldstændig uden viden om det drama der havde udspillet sig inden.

Det krævede masser af samtaler med forældrene og ledelsen og jeg glemmer det ALDRIG!! Det værste øjeblik i mit arbejdsliv   Heldigvis fik vi et godt samarbejde igen med forældrene...men puha!!

Anmeld

13. oktober 2009

Bondepigen

Jeg tror aldrig jeg ville kunne aflevere Emma i nogen som helst børnehave nogen sinde igen, hvis det var sket for os. Stakkels barn. Jeg blev simpelthen så VRED , da jeg læste det... og fik SÅ ONDT i hjertet for den stakkels lille pige!!! Der er ikke nogen undskyldning der er god nok, og jeg mener helt bestemt det er mere pædagogernes skyld end forældrenes. Børnehaven har ansvaret for barnet til det er afhentet!!!!!

Anmeld

13. oktober 2009

Lillefe

bondepigen skriver:

Jeg tror aldrig jeg ville kunne aflevere Emma i nogen som helst børnehave nogen sinde igen, hvis det var sket for os. Stakkels barn. Jeg blev simpelthen så VRED , da jeg læste det... og fik SÅ ONDT i hjertet for den stakkels lille pige!!! Der er ikke nogen undskyldning der er god nok, og jeg mener helt bestemt det er mere pædagogernes skyld end forældrenes. Børnehaven har ansvaret for barnet til det er afhentet!!!!!

enig!

Anmeld

13. oktober 2009

frk andreasen

det er ganske forfærdelig. mine tåre løb ned af kinderne på mig da jeg læste det hvor moren fandt det lille pige barn.. sådan noget må bare ikke ske, bare hun ikke får frygt for at komme i bh igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.