''skrigende baby i autostol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

landskronagade

Vores datter er 3 1/2 måned og har for det meste ikke haft noget imod at sidde i autostolen. Men her de seneste 14 dage er hun begyndt blive stærkt utilfreds med at sidde der. vi kører som regel ikke mere end 20 min. af gangen, men allerede efter 5 min. vil hun op og begynder at skrige.

Vi har prøvet at løsne selen og give hende forskellige ting at kigge på og jeg sidder altid på bagsædet med hende, men lige meget hjælper det.

Hvad gør i for at gøre køreturen til en god oplevelse for baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

SaNiNa

jeg ammer altid og søger for at han er træt så han falder hurtig i søvn, enden vi kører

Vi hvade osse en dreng som skreg når vi kørte da han var 13-14 uger gammel, og det har hjulpet rigtig meget hos os at han var mæt og træt

Anmeld

12. oktober 2009

Mira0911

For guds skyld, aldrig løsne selen.. Barnet skal jo være fastspændt...

Prøv og anskaffe sådan en rangle halløj, man kan sætte på hanken i baby autostolen... Så kan dit barn daske lidt til den...

Anmeld

12. oktober 2009

Kaufie

Jeg sad på bagsædet for at underholde min søn når vi skulle køre.

Du skal IKKE løsne selen - så ryger sikkerheden jo. Hellere et utilfreds barn end.... ja, den anden mulighed kan jeg ikke negang få mig til at skrive.

Anmeld

12. oktober 2009

HappyPip

Dutte84 skriver:

For guds skyld, aldrig løsne selen.. Barnet skal jo være fastspændt...

Prøv og anskaffe sådan en rangle halløj, man kan sætte på hanken i baby autostolen... Så kan dit barn daske lidt til den...

Enig!

Vi har taget en gammel sele fra en sportstaske og hængt legetøj i den og så op i panikhåndtaget, det er god underholdning på køreture.

Anmeld

12. oktober 2009

DortheSimonsen

landskronagade skriver:

Vores datter er 3 1/2 måned og har for det meste ikke haft noget imod at sidde i autostolen. Men her de seneste 14 dage er hun begyndt blive stærkt utilfreds med at sidde der. vi kører som regel ikke mere end 20 min. af gangen, men allerede efter 5 min. vil hun op og begynder at skrige.

Vi har prøvet at løsne selen og give hende forskellige ting at kigge på og jeg sidder altid på bagsædet med hende, men lige meget hjælper det.

Hvad gør i for at gøre køreturen til en god oplevelse for baby?

Kan det mon være fordi, hun bliver køresyg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.