Har baby taget skade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. december 2017

HBV

Hejsa.

Jeg har virkelig brug for jeres besyv og opbakning her 

Jeg er i dag i uge 5+3 og ovenud lykkelig.. det var jeg bestemt ikke for 16 timer siden. Der meddelte min mand at han ikke ville have et barn mere, at han syntes jeg skulle få en abort lige efter nytår. Den besked kom meget meget uventet, som fra en skyfri himmel og jeg grædt meget voldsomt i 4 timer, rystede over hele kroppen og kastede op fordi jeg var så ked ad det. Vi er i mellemtiden blevet enige om at beholde det - min søn skal være storebror. 

Jeg kan ikke lade være med at tænke meget på om barnet har lidt overlast/taget skade af min situation i går..? Aldrig har jeg været så ulykkelig og fuldstændig drænet for håb 

Please, jeg har virkelig brug for lidt input 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2017

koeapabshicar

Nej den har ikke taget skade af at du var ked af det :-)

Anmeld Citér

31. december 2017

AnoMom

HBV skriver:

Hejsa.

Jeg har virkelig brug for jeres besyv og opbakning her 

Jeg er i dag i uge 5+3 og ovenud lykkelig.. det var jeg bestemt ikke for 16 timer siden. Der meddelte min mand at han ikke ville have et barn mere, at han syntes jeg skulle få en abort lige efter nytår. Den besked kom meget meget uventet, som fra en skyfri himmel og jeg grædt meget voldsomt i 4 timer, rystede over hele kroppen og kastede op fordi jeg var så ked ad det. Vi er i mellemtiden blevet enige om at beholde det - min søn skal være storebror. 

Jeg kan ikke lade være med at tænke meget på om barnet har lidt overlast/taget skade af min situation i går..? Aldrig har jeg været så ulykkelig og fuldstændig drænet for håb 

Please, jeg har virkelig brug for lidt input 

Nej barnet har ingen overlast eller skade taget af at du har grædt og været ked af det. 

Tillykke med graviditeten og godt nytår

Anmeld Citér

21. januar 2018

BabyMama2016

Ha! Du er ligesom mig da jeg var gravid med vores søn

vi havde et kæmpe skænderi, og jeg var oprigtigt bange for barnet havde taget skade - Men det har det ikke - 

læse engang en artikel om langvarig stress under graviditet kan påvirker baby, men snakker vi lang tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.