Kære alle,
Jeg har et dilemma som jeg ikke helt kan hitte ud af selv, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre folks meninger.
Jeg forsøger at blive gravid, og er i min 6. cyklus. Jeg havde ÆL d. 23 december, og har en cyklus på ca 32 dage. Jeg skal til nytårsfest i morgen, og kunne vildt godt tænke mig at gi’ den gas med nogle øl og champagne.
Dog har jeg en fornemmelse i denne måned om at jeg måske kunne være gravid, som jeg ikke har haft før. Udover ekstrem tissetrang, træthed og en del murren i underlivet, så har jeg bare sådan en anderledes fornemmelse af at der er noget...
Mit spørgsmål er så, om jeg skal lade være med at lade min formodning (og håb!) stå i vejen for at jeg drikker i morgen aften, nytårsaften, eller om jeg gør klogt i at forholde mig ædru?
Kan det gøre meget skade på en baby at drikke en aften så tidligt i graviditeten?
Jeg ville tage en graviditetstest, men det er vel ALT for tidligt til at jeg kan teste positivt? Hvid jeg tæller ud fra at min ÆG EfB 2+0 vil jeg jo i tilfælde af at jeg er gravid kun være 3+1 i morgen?
Alle input og meninger er velkomne! På forhånd mange tak for svarene!
Ps, jeg ved godt det sikkert er for tidligt til rent faktisk at have symptomer... Jeg har bare sådan en underlig fornemmelse. Knus fra mig
Anmeld
Citér