Vaske af barnvogm betræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg har købt en brugt emmaljunga big star supreme fra 2014 en del af betræk kan tages af men vaskesymbo viser det skal vaske i hånden så vidt jeg kan blev klog på. mit Spørgmål er kan jeg Afligevel kom det i vaskemaskine og vaske det på uldprogramet ? Og kan jeg brug det normal vaske tøj i
(Neutral Compact Color vaskekapsler)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

Jeg har købt en brugt emmaljunga big star supreme fra 2014 en del af betræk kan tages af men vaskesymbo viser det skal vaske i hånden så vidt jeg kan blev klog på. mit Spørgmål er kan jeg Afligevel kom det i vaskemaskine og vaske det på uldprogramet ? Og kan jeg brug det normal vaske tøj i

Jeg har haft taget mit af og vasket det ved skånevask på 30 grader. Du skal dog undgå skyllemiddel - til gengæld er skvæt eddike i skyllemiddelskuffen godt få fjernet de sidste sæberester og evt jordslåede lugt betrækket.

Anmeld Citér

30. december 2017

Lenchick

Jeg har vasket betrækket utallige gange da begge mine børn gylpede meget op. 

Skånevask ved 30 grader og centrufugering ved maks 600 omdrejninger er vejen frem

Anmeld Citér

31. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for jeres vaskeråd jeg er nu i gang med af vaske det jeg vil lige høre imprægnere stoffet når i har vaske det og det selvføre er tørt ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.