Anonym skriver:
Tak for dine svar
..
Ja man kan virkelig være fyldt, men manden har jo ikke været omklamret på samme måde så han Har stadig behov for nærvær.. Jeg tænkte det måske kom med tiden, men synes bare det blevet værre..
God ide med lidt af gangen for lige for tiden sidder vi i hver vores ende af sofaen og slapper af for os selv med telefonen.. Vi er så trætte begge to 
Nej han er ikke fyldt op som du. Og netop derfor er det vigtigt at tale med ham om det så han forstår det og ved at det ikke er hans skyld! ❤️
Det er desværre ikke noget der kommer af sig selv. Mange kvinder fungerer sådan at hvis vi ikke får nærhed og sex, så mindskes behovet - men hvis vi kommer igang, får vi også mere lyst til det
men det kræver at man gør noget aktivt for det. Man kan ikke bare sidde og vente på det
jeg synes i skal tale om det, og så starte i det små med fx at se film sammen (så i er fælles istedet for st sidde i hver jeres verden/telefon) og så hold i hånd imens, giv fodmassage. Noget simpelt men hvor i rører ved hinanden.
og så tror jeg det er en rigtig god ide som en anden skriver at du, når du har et øjeblik, genfinder din egen lyst på egen hånd og dermed måske får vækket den del af dig igen - uden presset fra en kæreste der også skal have opmærksomhed
Anmeld
Citér