Anonym skriver:
Hej
Jeg er knust eller vi er. Vi fik taget æg ud den 25/12. Ni fine æg. I dag ringer de så fra ciconia og fortæller at ikke et af dem er befrugtet.. Det er så knusende...
Jeg forstår det ikke. Vi har et barn sammen som kom naturligt til. Alt virker så håbløst.
Jeg skulle have været sygemeldt fra den 30/12 hvor der skulle længes æg op og lige nu kan jeg overhovedet ikke overskue at skulle på arbejde... Suk
Åh, det er jeg ked af at høre. Det er så vildt hårdt med sådan en besked og at have gået så meget igennem uden det resulterer bare i et enkelt godt æg.
Jeg går ud fra at det er jeres første runde IVF? Så husk på at første runde ofte desværre mest af alt er en prøverunde, hvor lægerne har mulighed for at lære en masse om hvordan din krop reagerer på protokollen og medicinen. Jeg havde selv kun et enkelt halvskidt æg på dag 3 efter vores første runde. Det blev lagt op, men der kom (selvfølgelig) ikke noget ud af det. I anden runde fik jeg noget andet medicin som gav væsentlig bedre ægkvalitet så der der var 2 af god kvalitet. 1 blev siddende og ligger pt på sofaen og tager sig en aftenlur.
Giv ikke op, og få en god snak med din læge om hvordan næste forsøg skal skrues sammen.
Rigtig meget held og lykke. Og mon ikke det kunne distrahere dig lidt at gå på arbejde selvom jeg godt kan sætte mig ind i at det føles uoverskueligt 
Anmeld
Citér