Jeg springer ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Love Angel skriver:

hey 

yay jeg er gravid igen., og vores dejlig datter skal være storsøster

ja det er mig der lavet mange ano opslag her og blandt andet også det opslag med. ( ser i hvad jeg ser) 

tog 2 teste. Den øverste er fra D. 21 dec hvor jeg selv mener jeg er 3+1. og den nederste er fra D. 26 hvor jeg mener jeg er 3+6 . 

Men hvis jeg har haft ægløsning tidligere. Så kan det kun være at jeg har haft ægløsning D. 10 dec og det vil sige jeg nu er 4+3 idag

tillykke :D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Vivienne skriver:

Jamen jeg havde 2 hårde fødsler. Min krop er bare ikke god til at føde. Min første graviditet var skøn. Min anden derimod var et mareridt. Blev sygemeldt i uge 15 allerede. 

Jeg vil glæde mig over mine to sunde og raske børn og sige tak for denne gang. Desuden har jeg en bonus, så i alt 3

Jeg havde oprindeligt planlagt/ønsket at føde 3. Men sådan som vores liv er nu, så er det her fint. 

Hvad med jer? Skal I have flere?

Det lyder som en sej kvinde ellers i mine øre. Alligvelet var du stærk og fik det genemført. I det hele taget at være gravid og føde, ja det er en del af vores natur. Men betyder ikke at det vil være let for os. Så godt gået 

men det skræmmer mig. Da jeg nu også er gravid med nr 2. 

Og tja nu ved jeg self ikke hvordan min 2 graviditet kommer til at gå eller det at have 2 børn. Men ellers vil jeg gerne have  nr 3 også. Men når manden ikke har rykket sin mening 1 mm siden før jeg bliv gravid med vores datter, og han vil nok heller ikke rykke den. Og jeg kan jo ikke tvinge ham. Det at have børn skal komme fra hjertet af. 

Anmeld Citér

28. december 2017

Love Angel

Mor til 4
Carina:-) skriver:

Tillykke 

Tusind tak

Anmeld Citér

28. december 2017

Love Angel

Mor til 4
Wampires skriver:

tillykke :D

Tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.