Hvor langt henne i graviditeten.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2017

HBV

Hej  

Hvor langt henne i graviditeten var du, da du/I fortalte den søde hemmelighed til familie og venner ?

Jeg er kun uge 4+5 og synes det er alt for tidligt... jeg har så meget lyst til at fortælle der til hele verden - men jeg har en søn og er bange for at noget går galt her i starten... min dreng ville blive knust  Han ønsker sig brændende en lillebror eller lillesøster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2017

Christabelle

Ca 14 uger henne

Anmeld Citér

26. december 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg fortalte det 9+0 til nærmeste familie da jeg ventede min søn. Havde fået en tidlig scanning først.

nu har jeg mistet 2 x omkring 8/9 uge og der var det kun min mand, jeg selv og en veninde der vidste det. Havde ikke fortalt min familie noget. Røg så begge gange på hospitalet til udskrabning g, overnatning mm så måtte fortælle min mor og svigermor det, så de kunne hjælpe med pasning osv. Ville nok ønske jeg havde sagt det til dem før.

Anmeld Citér

26. december 2017

AnoMom

HBV skriver:

Hej  

Hvor langt henne i graviditeten var du, da du/I fortalte den søde hemmelighed til familie og venner ?

Jeg er kun uge 4+5 og synes det er alt for tidligt... jeg har så meget lyst til at fortælle der til hele verden - men jeg har en søn og er bange for at noget går galt her i starten... min dreng ville blive knust  Han ønsker sig brændende en lillebror eller lillesøster 

Nærmeste familie (forældre og søskende) fik det at vide med det samme. Resten fik det først at vide efter Nf

Anmeld Citér

26. december 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg fortalte det ret tidligt. Tror jeg var 5 uger henne eller sådan.. dog ved et uheld... men synes det var meget rart alligevel. 

Anmeld Citér

26. december 2017

Bb2015

Begge gange har nærmeste familie fået nyheden tidligt, sådan omkring 5 uger. For os var deres støtte vigtig i tilfælde af at noget gik galt. Det var også rart at de vidste det. Resten fik nyheden efter nf. Facebook blev informeret efree fødslen af den første og efter md scanning ved nr 2. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.