Værktøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min kære mand fylder 30 år lige om lidt, og han er som de fleste andre mænd.. Han ønsker sig sokker, underbukser og t shirts!

Men vi er ved at få bygget et hus, og han er nu kommet på at han ønsker sig værktøj til skuret! 

Derfor, kære husejere, hvilket værktøj er uundværligt? 

(Vi har naturligvis en værktøjskasse med hammer, boremaskine, skruetrækkere, slagboremaskine, skrue halløjer m.v.)

På forhånd tak, og glædelig jul 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville nøde undvære disse ting, når haven skal trimmes: bajonetsav, batteridrevne kantklipper, hækkeklipper og græsslåmaskine.

En ordentlig boremaskine, stiksav og en kompressor med tilbehør.

Vandslange med opruller,

Anmeld Citér

26. december 2017

MorTil3+

En højtryksrenser er også en god ting at ha. Vi kan i hvert fald ikke undvære den. Både til at vaske bil, tæpper, tag, fliser osv. 

Anmeld Citér

26. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Meyer skriver:

Jeg ville nøde undvære disse ting, når haven skal trimmes: bajonetsav, batteridrevne kantklipper, hækkeklipper og græsslåmaskine.

En ordentlig boremaskine, stiksav og en kompressor med tilbehør.

Vandslange med opruller,

Fedt. Tak for inspiration! 

Men hvad i al verden er en kompressor? 

Anmeld Citér

26. december 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Fedt. Tak for inspiration! 

Men hvad i al verden er en kompressor? 

• En kompressor er en maskine der puster luft. Den kan pumpe dæk, badedyr, rense filter, man kan male med den.

Anmeld Citér

26. december 2017

Tystys14

EBK skriver:

Min kære mand fylder 30 år lige om lidt, og han er som de fleste andre mænd.. Han ønsker sig sokker, underbukser og t shirts!

Men vi er ved at få bygget et hus, og han er nu kommet på at han ønsker sig værktøj til skuret! 

(Vi har naturligvis en værktøjskasse med hammer, boremaskine, skruetrækkere, slagboremaskine, skrue halløjer m.v.)

Hvad med et værktøjsbelte  det synes min mand er uundværligt. 

Anmeld Citér

26. december 2017

esioul

EBK skriver:

Vi har også lige bygget hus. 

Hvad med hækkeklipper? en god kost? sækkevogn har været super i forbindelse med flytning. 

Anmeld Citér

26. december 2017

Rockertand

EBK skriver:

Robotplæneklipper

Anmeld Citér

26. december 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB
Rockertand skriver:

Robotplæneklipper

Det var en god idé!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.