Anonym skriver:
Ej det er jeg glad for at hører! (Eller selvfølelig EF det ikke så rart for dig, men dejligt med en der oplever det samme
). Hvordan oplevede du det da du var gravid? Altså inden du testede og troede det var en normal cyklus, var det helt det samme som de tidligere cykluser? 
Haha det er helt okay. Jeg forstår dig. Altså jeg bliver meget hurtigt svimmel. Jeg har været gravid 3 gange.
1 stk barn og 2 gange på hormonspiral, som endte i spontan abort
Da jeg var gravid med nr 1 var mine tegn udover brysterne, at jeg blev meget svimmel til et møde og følte, at der ikke var luft nok. Noget jeg ikke havde prøvet før. Også begyndte jeg at skulle tisse flere gange om natten (kun om natten). Også havde jeg mens smerter hele tiden i en periode. Noget jeg også ofte har i forbindelse med mens smerter. Men de her smerter trak mere i siderne (ligementssmeter fandt jeg ud af)
Jeh tænkte egentlig ikke så meget over det, men jeg skulle til julefrokost og tænkte, at der kunne være en risiko. Så tog jeg en - og den var sgu positiv - svag - men positiv. Der var jeg i 3+2/3 stykker. Og jeg kan så regne ud, at min svimmelhed var da jeg var i 3+0 :-) ret præcist. Resten af graviditet var jeg også svimmel og besvimede faktisk et par gange.
Jeg er generelt (over)opmærksom på mon krop.
De to andre gange var det samme. Jeg skulle tide og fik den samme form for svimmelhed. Jeg testes og de var også positive. De endte i spontane aborter (jeg blev fulgt af læger fordi jeg havde spiral og vi var ikke klar til flere børn) :-)
jeg havde tilgengæld aldrig kvalme eller kastede op :-) kun svimmelhed og let madlede i starten.
Men brysterne var der og var ømme hele tiden
Anmeld
Citér