Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
7 svar
13 synes godt om
25. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg har hcg på 2 og skulle derfor ikke gerne være gravid - blev målt da jeg var 11+6, hvis jeg skulle være gravid. Og har nu fået en blødning, men tror kun det er en pletblødning for der er stort set ingen blod og farven på det er lyserødt/lyselilla. Har frygtet en graviditet rigtig meget, kan dette påvirke min menstruation så meget, at den måske kun minder om en pletblødning eller er det kun en pletblødning? Har nogle få og lette smerter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Du er på ingen måde gravid. 

Og ja vis du konstant fortæller kroppen du er gravid kan din mens nemt udeblive og du kan få samtidige symptomer på graviditet selv om du ikke er det. 

Du må slippe tanken helt vis det skal stoppe for du er ikke gravid. 

Tallet ville osse ligge på mange tusind vis du var det. Et tal på 2 er normalt. 

Jeg havde et hcg tal på 689 da jeg var 4+0 og  et tal på 23.965 da jeg var 6+1 

Anmeld Citér

25. december 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Du er på ingen måde gravid. 

Og ja vis du konstant fortæller kroppen du er gravid kan din mens nemt udeblive og du kan få samtidige symptomer på graviditet selv om du ikke er det. 

Du må slippe tanken helt vis det skal stoppe for du er ikke gravid. 

Tallet ville osse ligge på mange tusind vis du var det. Et tal på 2 er normalt. 

Jeg havde et hcg tal på 689 da jeg var 4+0 og  et tal på 23.965 da jeg var 6+1 

Åh, det er jeg glad for du skriver! Man hører bare så meget om alle dem, der er langsomme til at producere hcg og sådan. Og så hører man jo også meget om dem, der har en lille pletblødning hver måned, når de skulle have haft deres menstruation, så forbinder det ligesom lidt med hinanden...

Anmeld Citér

26. december 2017

Iby1210

Er det ikke dig som også har skrevet til eksperten og oprettet forskellige tråde om graviditet, bare fordi du har haft noget sæd på din finger eller sådan noget? Hvis ja, så må du altså virkelig se at få noget hjælp kvinde,for du er altså IKKE GRAVID (med mindre du er blevet det her i mellemtiden). Det kan altså virkelig ikke passe at du går rundt og overbeviser dig selv om at du er gravid når blodprøver og test har bevist det modsatte. Ønsker dig virkelig held og lykke og håber du får noget hjælp.

Anmeld Citér

26. december 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg har hcg på 2 og skulle derfor ikke gerne være gravid - blev målt da jeg var 11+6, hvis jeg skulle være gravid. Og har nu fået en blødning, men tror kun det er en pletblødning for der er stort set ingen blod og farven på det er lyserødt/lyselilla. Har frygtet en graviditet rigtig meget, kan dette påvirke min menstruation så meget, at den måske kun minder om en pletblødning eller er det kun en pletblødning? Har nogle få og lette smerter

Du kan have hCG op til 5 uden at være gravid, eller overhovedet at have været det.

Hvis du ønsker eller frygter en graviditet rigtig meget, så kan du lede efter symptomer, ubevidst fremprovokere dem og få din krop til at tro du er gravid. Der er faktisk en lidelse,  pseudocyesis, der kan give alle symptomer på nær øget hCG.

Anmeld Citér

26. december 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Åh, det er jeg glad for du skriver! Man hører bare så meget om alle dem, der er langsomme til at producere hcg og sådan. Og så hører man jo også meget om dem, der har en lille pletblødning hver måned, når de skulle have haft deres menstruation, så forbinder det ligesom lidt med hinanden...

Slå nu den tanke om graviditet ud af hovedet. Som alle andre skriver så kan du ikke være gravid. 

Hvis du var så langt henne som du mener ville dit hcg være næsten 100.000 gange så højt.

Da jeg fik mit målt 7+1 og 7+3 var det hhv. På 70.000 og 120.000.

Hvis du ikke snart er overbevist synes jeg du skal søge hjælp som de andre også skriver. 

Anmeld Citér

26. december 2017

Anonym trådstarter

Har stadig den der pletblødning/lette menstruation. Kan en pletblødning godt vare i 3 dage? Der kommer ikke rigtig noget i bindet. Når jeg tørrer mig er der blid på hvergang, men det er virkelig virkelig ikke ret meget, og det er blandet med en del udflåd... Hvsd tror i det er? En menstruation som egentlig bare “holdes tilbage” pga psyken? En pletblødning? 

Anmeld Citér

27. december 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Har stadig den der pletblødning/lette menstruation. Kan en pletblødning godt vare i 3 dage? Der kommer ikke rigtig noget i bindet. Når jeg tørrer mig er der blid på hvergang, men det er virkelig virkelig ikke ret meget, og det er blandet med en del udflåd... Hvsd tror i det er? En menstruation som egentlig bare “holdes tilbage” pga psyken? En pletblødning? 

Psyken kan helt klart gøre en del. 

Derudover kan mens godt variere i styrke og hvor lang tid det varer. 

Jeg er før gået 12 dage over tid, haft pletblødninger midt i måneden og 2 menstruationer på en måned. 

Hvis det er dig der har oprettet utallige debatter omkring graviditet fordi du havde fået sæd på hånden, så stop med at tænke mulig graviditet. For at blive gravid skal man ramme omkring ægløsning hvilket i sig selv kan være svært, derefter skal ægget befrugtes hvilket det langt fra gør hver gang man har ægløsning og har sex. Chancen for en graviditet i dit tilfælde er lig med 0. Når det så er sagt så stol på de negative test og blodprøven. Ingen producere hcg så langsomt og som andre skriver er det normalt med 0-5 hcg i blodet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.