Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2017

Anonym trådstarter

Godmorgen .

nå, jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid (uplanlagt). 

Jeg har normalt helt lyst hår, men får det farvet mørkt. Sagen er den at jeg vil have det så svært med at skulle gå med en så grim udgroning. Jeg overvejer at bestille en tid til at få lagt en masse striber i, så udgroningen ikke bliver så slemt. Men igen, så vil jeg helst ikke skade den lille...

farver i hår under graviditen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2017

2017morigen

Jeg ville aldrig farve hår som gravid men jeg farver aldrig hår så det er et ret teoretisk spørgsmål for mig.

Hvis du ikke kan leve med det så ville jeg vælge noget hvor farven kun rør hår og ikke hud og hovedbund 

Anmeld Citér

24. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Godmorgen .

nå, jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid (uplanlagt). 

Jeg har normalt helt lyst hår, men får det farvet mørkt. Sagen er den at jeg vil have det så svært med at skulle gå med en så grim udgroning. Jeg overvejer at bestille en tid til at få lagt en masse striber i, så udgroningen ikke bliver så slemt. Men igen, så vil jeg helst ikke skade den lille...

farver i hår under graviditen ?

Jeg gjorde det, du beskriver, i begyndelsen af min  graviditet. Fik smidt en masse striber i, så håret kunne gro ud uden de grimmeste udgroninger.

Og nej. Måske er det ikke det aller sundeste. Men farven fra striberne kommer altså ikke i kontakt med hovedbunden og huden. Og det er en enkelt gang, man får det gjort.

Jeg har gjort samme finte i mine andre graviditeter og har haft veninder, der også har haft farver håret tilbage til deres naturlige hårfarve i begyndelsen af graviditeten... Og jeg forstår det godt. Man må jo heller ikke farve håret, imens man ammer... Så... Spørg evt din frisør til råds. Jeg har i hvert fald ikke haft skrupler ved at få det gjort den ene gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.