Ska du også arbejde juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2017

Anonym trådstarter

Her jeg så heldig, at jeg i år skal arbejde juleaften. Har lige stegt anden, så den er klar til i morgen, også skal jeg ellers på arbejde fra kl 14 til kl 22.30.

Har det ok med at skulle på arbejde, da jeg jo har hele formiddag hjemme, med ungerne og kæresten, hvor vi bare ska hygge og tuller!

Jeg er pædagog og arbejder på et botilbud, hvor vi ud over at lave lidt julemad ellers slet ik gør noget ud af julen, da vores borgen, slet ikke kan forholde sig til afvigelser, fra deres "normale" hverdag.

Hvad slags arbejde har du, hvor du skal arbejde juleaften? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2017

Blop2

Jeg har de sidste 2-3 år arbejdet juleaften, dog om dagen. 6.30-14.00 jeg arbejder i butik (dagligvare) vi holder altid jul hos mine forældre, så manden og ungerne har bare hygget om dagen, og så har vi taget afsted til juleaften kl. 16. Jeg bor og arbejder i samme by, og mine forældre bor på den anden side af vejen. 

Anmeld Citér

23. december 2017

Anonym trådstarter

Blop2 skriver:

Jeg har de sidste 2-3 år arbejdet juleaften, dog om dagen. 6.30-14.00 jeg arbejder i butik (dagligvare) vi holder altid jul hos mine forældre, så manden og ungerne har bare hygget om dagen, og så har vi taget afsted til juleaften kl. 16. Jeg bor og arbejder i samme by, og mine forældre bor på den anden side af vejen. 

Jeg har også "tit" arbejdet i julen før i tiden, og også juleaften. 

Dog er det første gang, siden vi har fået børn, at jeg skal arbejde selve juleaften.

Kan godt mærke at ungerne, syntes det er lidt øv. Men ved at de kommer til at få en mega hyggelig aften, sammen med far, moster, onkel og mormor. 

Glædelig jul!!

Anmeld Citér

24. december 2017

klmf

Arbejder på intensiv og skal på vagt julenat  Tænker jeg er træt med træt på i morgen tidlig efter en dag ig aften med fuld fart på og så lige ud og passe patienter 

Anmeld Citér

24. december 2017

Muffinmus

Heldigvis ikke

Men vi havde aftalt på forhånd, at fik jeg vagten, ville vi holde juleaften dagen før eller dagen efter. 

Men jeg har været afsted man, tirs,  ons, tor, fre, lørdag. Har så fri i dag, men skal afsted igen både mandag og tirsdag.

Jeg er sygeplejerske

Anmeld Citér

24. december 2017

Anonym

Jeg er uddannet sygeplejerske (nu medicinstuderende) og har scoret mig en aftenvagt den 23. samt dagvagt den 24.-25.

Har det helt fint med at være afsted på denne måde, så der stadig er lidt tid til familien. :-)

Godt vagt til jer andre!

Anmeld Citér

24. december 2017

Anonym trådstarter

klmf skriver:

Arbejder på intensiv og skal på vagt julenat  Tænker jeg er træt med træt på i morgen tidlig efter en dag ig aften med fuld fart på og så lige ud og passe patienter 

Ja det blir helt sikkert en lang nat.

Forhåbenlig blir det rimeligt fredeligt og uden nye patienter! Glædelig jul

Anmeld Citér

24. december 2017

Anonym trådstarter

Muffinmus skriver:

Heldigvis ikke

Men vi havde aftalt på forhånd, at fik jeg vagten, ville vi holde juleaften dagen før eller dagen efter. 

Men jeg har været afsted man, tirs,  ons, tor, fre, lørdag. Har så fri i dag, men skal afsted igen både mandag og tirsdag.

Jeg er sygeplejerske

Jeg har lige haft et par fridage, men har ellers også arbejdet igennem. Har så fri d 25-26-27, også ska så arbejde igen 3 dage, så det er ok!! 

Glædelig jul

Anmeld Citér

24. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er uddannet sygeplejerske (nu medicinstuderende) og har scoret mig en aftenvagt den 23. samt dagvagt den 24.-25.

Har det helt fint med at være afsted på denne måde, så der stadig er lidt tid til familien. :-)

Godt vagt til jer andre!

Ja sådan har jeg også tit arbejde og det er helt fint, for så har man jo aftnen med familien.

Jeg har det også fint med at skulle arbejde i aften. Men ungerne syntes det er skørt. 

Glædelig jul

Anmeld Citér

25. december 2017

Stivdie

Her er det så manden, der arbejder. Han er brandmand og har i år tilkalder vagt d. 23, 24, 25 og 26 på den lokale station. I praksis kan han være hjemme til alarmen går.

Næste år har han sandsynligvis døgnvagt på en station længere væk, så der ser vi ham slet ikke på dagen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.