Michfich skriver:
Pyha! Jeg er virkelig træt af at være gravid.. er 35+0 og orker virkelig ikke at være gravid mere. Har selvfølgelig ikke noget valg og kan kun håbe at hun kommer lidt før, men hold nu op hvor er jeg træt. Har ondt som bare pokker alle steder (mit bækken er virkelig udfordret!) og får smertefulde jag i underlivet hver gang hun lige borer sig nedad igen. Vil virkelig gerne have den baby ud nu!
Tror ikke min mand forstår hvor meget jeg mener det og hvor skidt jeg har det fysisk for tiden.. så føler mig nok lidt alene med den her følelse og havde lige brug for at dele den med nogen.
Min sidste graviditet gik bare som smurt og elskede det men denne gang er det bare et helvede og har svært ved at holde tanken ud at jeg kan risikere at gå 7 uger endnu..!
Ja, undskyld det sure opstød - gætter på at mange er trætte her sidst i graviditeten. Men havde lige brug for at få det ud! 
Ellers en glædelig jul til jer alle 
Jeg HADER også at være gravid denne gang. Jeg har været dødsyg hele vejen igennem - startede med opkast og invaliderende kvalme fra uge 4. Begyndende bækkensmerter ved uge 8-9. Har været fuldtidssygemeldt og sengeliggende fra uge 17 pga slem bækkenløsning. Døjer fortsat med morgenkvalme og kaster op på ugebasis. Er nu i uge 36. Går med krykker og bælte. Sover a H til, og har en baby i maven, som er ved at skrue sig ud af mit røvhul (sådan føles det!)
Mine første to graviditeter har været fantastiske. Fuldstændigt vidunderlige. Og den her har været det mest hæslige, jeg nogensinde har oplevet. Alt føles som et marathon. Jeg frygter fødslen og er så bange for, alt går galt.
Mest af alt har jeg lyst til at tage min krop af, smide den over i et hjørne og så stikke af på ferie.
Det stresser mig, jeg hverken kan støvsuge, gøre klar til baby eller noget som helst. Min mand tæsker rundt - men han kan ikke nå det hele. Så det meste babyudstyr står i en klump i et hjørne i mit gamle kontor.
Og så har jeg pga sygemeldingen mistet mit job - så vores økonomi er også helt af helveds til. Og vi har haft både kæmpe vandskade, elskade og fået stjålet en iPhone i denne måned. Så hele 3 forsikringssager har vi kørende lige nu.
Nogle dage fortryder jeg inderligt, jeg ikke fik foretaget en abort. Graviditeten er ikke planlagt. Men jeg glæder mig også til at blive mor igen - selvom glæden og lykken føles spinkel og skrøbelig.
Men ja. Fed jul og godt nytår!