Hæmorider :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

203 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2017

Anonym trådstarter

Kære kvinder!!

I 3 trimester af min graviditet, tog min datter hurtigt på i vægt og blev meget tung - hvilket resulterede i.. HÆMORIDER!
Heldigvis ikke smertefulde, men forholdsvis store og irriterende.
Det er snart et år siden, og jeg får så let hæmorider nu, hvilket jeg aldrig nogensinde har haft før ellers.
Jeg har fået udskrevet en creme, den virker, men de(n) bliver ved med at komme... Andre der oplever det? Lægen siger at han ikke  har hørt om det før?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Kære kvinder!!

I 3 trimester af min graviditet, tog min datter hurtigt på i vægt og blev meget tung - hvilket resulterede i.. HÆMORIDER!
Det er snart et år siden, og jeg får så let hæmorider nu, hvilket jeg aldrig nogensinde har haft før ellers.
Jeg har fået udskrevet en creme, den virker, men de(n) bliver ved med at komme... Andre der oplever det? Lægen siger at han ikke  har hørt om det før?? 

Hmm.. Når slimhinden først har været skadet er det mig bekendt ret almindeligt hæmoriden kommer igen. Har lægen snakket med dig om, hvad du selv kan gøre? Se evt her:

https://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/toiletvaner_haemorider.htm

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym

Imponerende lægen ikke har hørt om det før.

Jeg havde også giga problemer med det sidst i graviditeten og i den nærmeste periode efter fødslen var der da også gener...

Efter en rum tid er der dog ikke gener mere, men får jeg en omgang hård mave, er det meget “nemt” for mig at få besøg af sådan en fætter igen...

Anmeld Citér

23. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kære kvinder!!

Det kunne være mig der havde skrevet indlægget.

Jeg bruger også en creme som virker når de er der, men de kommer bare hele tiden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.