Hej allesammen,
Er der nogen af jer som har prøvet at have alt for meget fostervand i slutningen af graviditeten ?
Jeg har ikke fået så meget info, som jeg kunne ha ønsket er mere nervøs end noget andet lige pt.
Jeg skal på hospitalet igen næste uge, men når jeg slår emnet op på nettet, står der mange andre har fået instruktioner i hvis vandet går selv - det er jeg ikke
.
Mit AFI er 40 - og fik nærmest skæld ud, som hvis det var min skyld af den læge som fandt ud af det ved nogle prøvetagninger.
Nu mener de så at jeg har gravidtetbetinget sukkersyge, selvom jeg har været til glukosebelastning pga jeg er overvægtig, Og der var intet ? Der heller intet med mit urin m.m - jeg har en smule forhøjet blodtryk, men baby (evt vand) trykker altså også godt på min krop
. Hvilket jeg har informeret om, Og har sagt at når de er så dårlige til at informere mig hvad der sker m.m så bliver jeg nervøs og så stiger blodtrykket også.
Men for lige at høre, - må man gerne føde normalt ved meget vand ? Og hvordan foregår evt i igangsættelse? (De vil ikke svare mig på de spørgsmål før næste uge
). Og hvad gør jeg hvis der er så meget vand ? På nettet står der man evt skal lægge sig ned? Men det er jeg ikke blevet bedt om.
Tak fordi du lige gad brugte en tid på det.
Rigtig god jul til alle.
Vh meget nervøs kommende mor.
Anmeld
Citér