Vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. december 2017

Anonym trådstarter

Mit vand er simpelthen gået. Jeg fatter det ikke, for er 37+ så er MEGET overrasket! Jeg har ikke fået veer endnu og har en aftale på FG senere på aften hvis der ikke sker mere.

Men jeg er vildt nervøs, selvom jeg har født før, fordi jeg er syg med slem forkølelse, voldsom hoste og div andet (dog uden feber). Så det der med man ikke føder når man er syg er i hvert fald løgn! 

Det jeg vil høre er hvordan i andre har håndteret en fødsel i den tilstand? Kan ikke trække vejret gennem næsen og gør jeg det gennem munden fremprovokerer det hoste... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Held og lykke med den forestående fødsel. Jeg ville tag noget næssespray.

Anmeld Citér

21. december 2017

koeapabshicar

Jeg har en veninde der var syg da hun skulle føde og hun fik lov at jordemoderen til at bruge otrivin næsespray med mentol under fødslen så der var gennemgang i næsen :-)

derudover så tror jeg at kroppen godt ved du skal igennem en fødsel og så tror jeg simpelthen den stopper noget af den voldsomme hoste. Ligesom man bliver hurtigt ædru hvis der sker noget alvorligt :-) 

og så ville jeg få fat i noget hostestillende fx en hostesaft. Tal med lægen om der er noget du må tage hvis du alligevel er igang med at føde og ellers så køb de aller stærkeste bolsjer du kan komme i nærheden af og hav en større lager :-)

Anmeld Citér

23. december 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.