Kan man alligvelet teste positiv midt på dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2017

Anonymor

Jeg synes absolut, at du skal vente til testdag frem for at nedsætte væskeindtag og holde dig i 6 timer bar for at kunne producere koncentreret urin. Det er slet ikke nødvendigt, hvis du venter til du er langt nok henne og koncentrationen af HCG er tilstrækkelig høj. Jeg forstår 100% utålmodigheden, men måske er det at gå skridtet for langt at ty til den slags midler i håbet om at producere en positiv test

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2017

Lukuu

Anonym skriver:

Kan du nogenlunde huske hvad tid på dagen det var? Og hvor langt henne var du, da du testet?

Jeg var langt henne før jeg testet positiv, tror det var omkring 5+0 ca.

Jeg kan se jeg har taget billedet omkring kl 14���� det passer med det er lige før manden kom hjem fra arbejde... 

Anmeld Citér

21. december 2017

Thea14

Anonym skriver:

Ved du hvad tid det var? Og hvor langt du var henne?

Kan ikke huske tidspunktet, men har begge gange været 5+ - har ikke kunnet teste positiv før da nogen af de gange der er endt med baby.

De eneste to gange jeg har testet positivt før forventet mens (testede fordi jeg havde en fornemmelse og skulle på druk om aftenen, så skulle vide om det skulle aflyses), der er det endt i en bio...

Anmeld Citér

21. december 2017

Thea14

Anonym skriver:

Ja det jo godt spørgsmål. Fordi har svært ved at vente.

Vent til efter testdag... både for at mindske risikoen for at fange en bio, men bestemt også for at spare penge og undgå stressen...

Anmeld Citér

21. december 2017

Bananaalice

Testen er jo skideligeglad med hvad klokken er Det handler om koncentration af HCG, grunden til det er størst om morgenen er jo netop at du ikke har tisset i mindst 4 timer..

Den dag jeg testede positiv, testede jeg 3 gange hjemme fra kl. 05, og frem til kl. 13 hvor jeg så også lige leverede en positiv ved lægehuset  

Anmeld Citér

21. december 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Godmorgen jer derude. 

Lige et hurtigt spørgsmål.  

Hvis man er gravid. Kan man teste positivt alligvelet midt om dagen. Fx  kl 13-14 tiden? Hvis ikke man drikker for meget vand og at det er over 6 timer siden man sidst har tisset. Kan det være ligeså godt som om morgen. Eller skal det være om morgenen ?

Første gang jeg var gravid testede jeg positiv om eftermiddagen. Anden gang med min søn der testede jeg positivt omkring midnat 

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen

Anmeld Citér

21. december 2017

Mel92

Da jeg testede positivt, var det klokken 4 om eftermiddagen og den var bragende positiv. Var omkring uge 5 der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.